خبرهای داغ:
گزارش خبری/

گره گشایی از کار محرومین راه مؤثر در مبارزه با استکبار

گروه جهادی شهید صبوری پایگاه شهید دادرس جوان حوزه شهری حمزه سیدالشهدا فردوس با استقرار در روستای حسین آباد با کار شبانه روزی اقدام به بازسازی و مرمت منازل محرومین و اقدامات فرهنگی موجب رضایت اهالی این روستا شده است.
کد خبر: ۹۰۴۵۲۵۳
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، گروه جهادی شهید صبوری با مشارکت تعداد 8 نفر از بسیجیان پایگاه شهید دادرس جوان که از اعضای فعال فرهنگی این پایگاه می باشند با اقدامات جهادی خود و صرف وقت خود بصورت شبانه روزی موجب رضایت محرومین این روستا شده است.

اعضای این گروه که نام شهید صبوری را به سبب اقدامات جهادی این شهید بزرگوار در قبل از انقلاب در خدمت رسانی به محرومین و مبارزه با رژم شاه و پس از انقلاب نیز به عنوان اسوه ایثار و از خودگذشتگی برای خود اتنخاب کرده است یکی از راه های موثر مبارزه به دشمن بیرونی و اسکتبار جهانی و جهاد با دشمن درون و هوای نفس را شرکت در اردوهای جهادی می دانند.

این گروه در اسقرار یک هفته ای خود در روستای حسین آباد از توابع فردوس اقداماتی در جهت بازسازی و مرمت و بهسازی منازل محرومین این روستا را به انجام رسانده است و قرار است در آینده نزدیک در صورت تامین مصالح ساخت خانه عالم و ساخت سرویس بهداشتی عمومی و حمام در روستا شروع نماید.

این گروه همچنین بزودی در راستای اجرای اقدامات محرومیت زدا در مناطق آسیب پذیر شهرستان در قرارگاه جوادالائمه به همراه دو گروه جهادی سیدالشهدا و خاوم الشهدا کار جهادی خود را در منطقه جوادالائمه فردوس ادامه خواهد داد.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها