خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه شهید ناصری:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است

فرمانده قرارگاه شهید ناصری گفت: امروز اگر نظام جمهوری اسلامی ایران اقتدار، امنیت و آبرویی در دنیا دارد به برکت ایثارگری و از خود گذشتگی شهدا و استقامت، پایداری و دعای خیر خانواده شهدا است.
کد خبر: ۹۰۴۴۰۸۵
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، فرمانده قرارگاه شهید ناصری و مدیرکل صدا و سیمای استان در بازدید از روستاهای شهرستان درمیان، از نزدیک با مردم و خانواده های شهدا دیدار و گفتگو کردند.

سردار حسن رجب زاده فرمانده قرارگاه شهید ناصری در دیدار با خانواده شهید رمیار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ایثارگران و شهدا اظهارداشت: هدف از دیدار این است که ما روحیه بگیریم چون شهدا نیاز ندارند بلکه ما و جامعه ما امروز نیاز داریم که فرهنگ ایثار و شهادت را زنده نگاه داریم.

 وی خاطرنشان کرد: امروز اگر نظام جمهوری اسلامی ایران اقتدار، امنیت و آبرویی در دنیا دارد به برکت  ایثارگری و از خود گذشتگی شهدا و استقامت، پایداری و دعای خیر خانواده شهدا است.

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است/ اقتدار و امنیت ایران اسلامی از استقامت و ایثار خانواده های شهدا است

فرمانده قرارگاه شهید ناصری گفت: از دیدار و خدمت به خانواده شهدا روحیه می گیریم و از شما التماس دعا داریم تا ما نیز بتوانیم  راه شهدا را ادامه دهیم.

 دکتر آیینه دار مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی در دیدار با خانواده شهید مصطفایی اظهارداشت: امروز توفیق داشتیم که از خانواده شهید انرژی بگیریم نه اینکه صرفاً دیدار کنیم.

وی خطاب به پدر و مادر شهید افزود: هر موقع در مشکلات و سختی کارها غوطه ور می شویم و تا حدودی انرژی ما تقلیل می شود با دیدار شما قدرت می گیریم و آماده می شویم که برای خدمت به مردم بیشتر کار کنیم.

وی عنوان کرد: شما پاره تن خود را برای حفظ نظام داده اید و همچنان پای عقاید خود ایستاده اید و محکم و با صلابت دفاع می کنید علارغم اینکه برخی اوقات مورد بی مهری در جامعه قرار می گیرید و از زخم و زبان ها  و حرف و حدیث ها می رنجید اما باز هم از عقاید خودتان کوتاه نمی آیید.

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیاز امروز جامعه است/ اقتدار و امنیت ایران اسلامی از استقامت و ایثار خانواده های شهدا است

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی ادامه داد: وظیفه ما است که خدمت شما برسیم و ادای احترام کنیم و این بی هیچ منتی است.

وی با اشاره به اینکه امسال قرار است کنگره 2هزار شهید خراسان جنوبی برگزار شود افزود: همه این برنامه ها به خاطر این است که مردم را با این فرهنگ و این شهدا که در جامعه گلچین شده اند بیشتر آشنا کنیم.

آیینه دار خاطرنشان کرد: شهدا به این مراسم و سرکشی ها  نیاز ندارند بلکه  این مردم و جامعه هستند که نیاز دارند هرچند گاهی این فرهنگ شهید و شهادت فضای جامعه را عطرآگین کند. این سخن شعار نیست بلکه خودمان آن را درک و لمس کرده ایم.

وی خطاب به پدر و مادر شهید گفت: قدر خودتان را بدانید چون خانواده شهدا چشم و چراغ ملت هستند و قطعاً خود شهدا اجر و پاداش شما را می دهند و برای ما نیز دعا کنید که دعای پدر و مادر شهدا چون جزو نیکان هستند برآورده می شود.

گفتنی است، شهید محمدرسول مصطفایی از شهدای ارتش است که در دوران دفاع مقدس در سال 61 به فیض شهادت نایل آمد و گلزار این شهید والامقام در روستای درمیان است.

شهید جلال الدین رمیار از شهدای وحدت و اهل تسنن است که در سال 78 در درگیری با اشرار به فیض شهادت نایل آمد و گلزار مطهرش در روستای فورگ از توابع شهرستان درمیان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها