خبرهای داغ:
افتخارآفرینی جوان قاینی

کسب مقام دوم کشوری هنر آموز بسیجی در رشته اتصالات چوبی

کارآموز بسیجی رشته اتصالات چوبی فنی و حرفه ای قاینات توانست مدال نقره هجدهمین دوره مسابقات ملی مهارت را به گردن آویزد.
کد خبر: ۹۰۴۲۱۸۸
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، علی دیمه کار دانش آموز بسیجی سال سوم رشته ریاضی فیزیک دبیرستان تیز هوشان قاین است که از تابستان  سال گذشته با فعالیت در رشته اتصالات چوبی در مرکز آموزش فنی و حرفه ای قاین  و با علاقه ای که به این رشته داشته توانسته است به عنوان یکی از هنر آموزان موفق شهرستان معرفی شود.

اگر چه معمولا دانش آموزان رشته های نظری، زمان زیادی از وقت خود را صرف درس خواندن می کنند اما این دانش آموز قاینی  در کنار درس خواندن و به منظور کسب مهارت به سراغ رشته اتصالات چوبی رفته است و با کمک مربی خود توانسته است در هجدهمین دوره مسابقات ملی مهارت موفق به کسب رتبه دوم کشوری شود.

علی دیمه کار که اکنون به سراغ رشته طلبگی نیز رفته و قرار است از امسال ادامه تحصیلاتش را در حوزه علمیه قم ادامه دهد در گفتگویی با خبرنگار بسیج اظهارکرد: مهارت آموزی هرگز نمی تواند به درس خواندن لطمه ای بزند و به نظر من باید در کنار درس خواندن، مهارت های مختلف و در رشته های متعدد را آموخت و برای کسب درآمد از آن بهره برد.

وی که جزء دانش آموزان موفق دبیرستان تیز هوشان نیز هست ادامه می دهد: فقط درس خواندن نمی تواند برای آینده مهم باشد و باید برای رسیدن به هدف اصلی در جبهه اقتصادی علاوه بر فراگیری علم ، مهارت آموزی نیز داشته باشیم و مهارت و درس در کنار همدیگر می تواند بر آینده ما هم تاثیر گذار باشد.

این هنرآموز موفق مرکز آموزش فنی و حرفه ای قاین که با کمترین امکانات توانسته است بعد از اردبیل در جایگاه دوم کشوری قرار گیرد بیان داشت: مدال طلا می توانست با حمایت بیشتر و امکانات بیشتر حق خراسان جنوبی باشد.

وی ادامه داد: وقتی خراسان جنوبی در بین 33 استان کشور توانسته است رتبه 5 کشوری را به دست آورد نشان از استعداد بالای فرزندان این منطقه است و نیاز به حمایت بیشتر مسئولین و تامین امکانات برای مهارت های بیشتر دارد.

علی دیمه کار که در بین 11 استان شرکت کننده در رشته اتصالات چوبی بعد از استان اردبیل در مقام دوم قرار گرفته است موفقیت خود را مدیون زحمات مربی خویش می داند که در طول یک سال گذشته تمام تلاش خود را برای فراگیری نکات ریز و فنی به وی به کار برده است .

ارسال نظرات
پر بیننده ها