خبرهای داغ:
به مناسبت هفته اهدا خون،

اهدا خون بسیجیان پایگاه علی ابن ابیطالب (ع) شاهرود/اهدا خون در شاهرود بالاتر از میانگین کشوری

به مناسبت روز اهدا خون، تعدادی از بسیجیان پایگاه علی ابن ابیطالب (ع) حوزه بسیج مساجد و محلات نجف اشرف با حضور در مرکز انتقال خون شاهرود، خون خود را برای استفاده نیازمندان اهدا نمودند.
کد خبر: ۹۰۴۱۵۰۲
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، تعدادی از بسیجیان پایگاه علی ابن ابیطالب (ع) حوزه بسیج مساجد و محلات نجف اشرف، روستای قلعه نو خالصه بخش مرکزی به مناسبت هفته اهدا خون، با حضور در مرکز انتقال خون شاهرود، خون خود را اهدا نمودند.
فرمانده این پایگاه با بیان اینکه بسیجیان این پایگاه چندسالی است که به مناسبت‌های مختلف اقدام به این امر خداپسندانه می‌کنند گفت: این اقدام در راستای انفاق که مورد سفارش اسلام است انجام می‌شود و بسیجیان این پایگاه با اهدا خون خود در مناسبت‌های مختلف سال در کمک به نیازمندان اقدام عملی انجام می‌دهند و حداقل کمک خود را اهدا خون برای برطرف نمودن نیاز عده‌ای از بیماران به خون می‌دانند.
دکتر مسعود عامری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به نیاز به فرآورد‌های خونی در هر زمانی وجود دارد و مریض‌های ما نیازمند خون هستند و چشم انتظار اهدا کنندگان افزود: اهدا کنندگان خون باخلوص نیت مراجعه می‌کنند و خون خود را تقدیم می‌کنند.
وی با اشاره به فصل تابستان و افزایش تردد مردم و حضور شهرستان در محور پرتردد گفت: با توجه به چالش افزایش تصادفات جاده‌ای و نیاز به خون، مثل همیشه حضور اهدا کنندگان شهرستان شاهرود پررنگ و بالاتر از میانگین کشور ادامه پیدا می‌کنند تا ما شمرده بیمار و مریضی نشویم.
عامری خاطر نشان کرد: مراجعه به مرکز انتقال خون شهرستان و استان به گونه‌ای است که دچار کمبود نمی‌شویم و حتی به استان‌های دیگر کمک می‌رسانیم و امانت اهدا کننده به دست هموطنان می‌رسد و رسالت را بر عهده داریم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها