خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان:

روستاهای درمیان میزبان گروه جهادی 150نفره دانشگاه علوم پزشکی بیرجند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان گفت: گروه جهادی 150نفره از دانشگاه علوم پزشکی بیرجند برای خدمت رسانی به مردم روستاهای شهرستان درمیان به مدت یکه هفته به این مناطق اعزام شده اند.
کد خبر: ۹۰۴۱۳۴۹
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرگرد فاطمی نسب در حاشیه بازدید از این گروه جهادی اظهار داشت: گروه جهادی 150نفره از دانشگاه علوم پزشکی بیرجند برای خدمت رسانی به مردم روستاهای قیک، تقندیک، حاجی عطا، دونخی، جاجنگ، اسکندر ، خونیک و... به شهرستان درمیان اعزام شدند.

وی اضافه کرد: این گروه به مدت یک هفته در شهرستان درمیان حضور خواهند داشت و در زمینه های عمرانی، سلامت و آموزش خدمت رسانی خواهند کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان ادامه داد: در زمینه عمرانی لوله کشی در روستا دونخی و در روستای تقندیک ساخت غسالخانه را خواهند داشت، در حوزه فرهنگی برگزاری کلاس های آموزشی رنگ آمیزی و زیبا سازی مدارس در روستای قیک و تقندیک را دارند و همچنین در روستای اسکندر آموزش در حوزه اشتغال روستایی دارند.

وی عنوان کرد: در زمینه دندانپزشکی در روستاهای حاجی عطا، دونخی، جاجنگ، تقندیک و مود  با مجموع 20پزشک و کادر پزشکی به خدمت رسانی خواهد پرداخت.

فاطمی نسب افزود: از گروه های جهادی شهرستان درمیان 7نفر به منظور خدمت رسانی به مردم به این گروه جهادی ملحق شده اند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها