خبرهای داغ:

توزیع سبد های غذایی میان محرومان باهمت بسیجیان میثاق با شهدای هندیجان

مسئول هیات میثاق با شهدای هندیجان از توزیع سومین مرحله سبد های غذایی میان محرومان هندیجان بامشارکت خیرین و بسیجیان گروه جهادی شهید گشتیل و میثاق با شهدای هندیجان به مناسبت ولادت باسعادت حضرت امام رضا(ع) همراه با برپایی ایستگاه صلواتی در یادمان شهدای گمنام خبرداد.
کد خبر: ۹۰۳۹۵۱۱
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۸

محمدحسین عنانات در شامگاه سه شنبه همزمان با جشن میلاد در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد:بسیجیان گروه جهادی شهید نصر الله گشتیل و اعضای میثاق با شهدا با همکاری خوب خیرین در جهت کمک به محرمان شهرستان از هیچ گونه اقدامی برای رفاه حال نیازمندان کوتاهی نداشتند و با اخلاص بسته های مواد غذایی را میان آنها توزیع نمودند واینگونه کارهای خدا پسندانه همچنان ادامه خواهد داشت.

وی افزود:از اول دهه کرامت در سه مرحله سبدهای غذایی بصورت خودجوش و با برنامه ریزی و تقسیم مساوی بین نیازمندان شهرستان و بروشورهای تبریک ولادت حضرت امام رضا(ع)با بهترین روش مناسب توزیع شدند.

 وی بابیان مرمت تعدادی خانه های محروم در دهه کرامت گفت:بسیجیان گروه جهادی شهید نصراله گشتیل با اقدامی جهادی در هوای گرم با همکاری خیرین خانه های محرومین شهرستان را بررسی و کارهای مرمت و باز سازی را انجام دادند و با یاری خداوند تا پایان سال اینگونه کارهای خدمات رسانی به محرومین ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها