خبرهای داغ:
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان خبر داد

برقراری 595 تماس با سامانه 125 همدان

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: روز دوم مرداد ماه شهروندان 595 بار با سامانه 125 تماس گرفته اند که از این تعداد تماس 17 مورد منجر به عملیات شد.
کد خبر: ۹۰۳۹۴۳۵
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۱

برقراری 595 تماس با سامانه 125 همدانمحمدرضا بیاناتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: طبق اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات در 2 مرداد ماه، 10 عملیات اطفای حریق و هفت عملیات امداد و نجات حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان در 24 ساعت گذشته بوده است.

وی افزود: روز دوم مرداد ماه شهروندان 595 بار با سامانه 125 تماس گرفته اند که از این تعداد تماس 17 مورد منجر به عملیات شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان تصریح کرد: 38 تماس جهت مشاوره و راهنمایی، 250 تماس اشتباه و متاسفانه 290 مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

وی ادامه داد: عملیات‌های انجام شده در این تاریخ 10 مورد آتش سوزی شامل حریق خودرو در بلوار شهید فهمیده، حریق باغ در دانشگاه آزاد، حریق مخروبه در خیابان تختی، حریق درختان در پارک حجازی و 6 مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی در جاده سد، بلوار نجفی، چشین، عباس آباد، سعیدیه و بلوار شهید فهمیده بوده است.

بیاناتی عنوان کرد: همچنین هفت مورد عملیات امداد و نجات شامل چهار مورد نجات افراد محبوس شده در آسانسور در بلوار کاشانی، شهرک مدرس، فردوسی و خیابان بوعلی، نجات افراد محبوس شده در منزل در شهرک الوند، نجات حیوانات در کمال آباد و عملیات امداد و نجات در حادثه انفجار گاز در روستای چشین توسط آتش نشانان به انجام رسید.

وی عنوان کرد: تعداد هفت نفر نجات یافته طی عملیات‌های مذکور گزارش شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات