خبرهای داغ:
رئیس شورای اسلامی شهر همدان:

دانشگاه آزاد اسلامی یک مجموعه علمی متخصصی و فرهنگی کشور است

رئیس شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی یک مجموعه علمی متخصصی و فرهنگی کشور است، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی همدان توانسته در تربیت نیروی متخصص با علم و کارآمد به‌خوبی نقش ایفا کند و در جامعه تاثیرگذار شود.
کد خبر: ۹۰۴۵۱۴۹
|
۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۸

دانشگاه آزاد اسلامی  یک مجموعه علمی متخصصی و فرهنگی کشور استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، ابراهیم مولوی به مناسبت سی و یکمین سالگرد تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان ضمن تبریک این مناسبت اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی  نقش به سزا و تأثیرگذاری در شکوفایی جوانان ایران زمین ایفا کرده است.

وی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در کشور با هدیه ای بنیانگذار کبیر انقلاب در ابتدای مسیر انقلاب نهالی بود که خوشبختانه به شجره طیبه ای تبدیل شده است و توانسته از خروج بسیاری از استعداد ها و جوانان این مرز و بوم جلوگیری نماید.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان در دانشگاه آزاد اسلامی همدان تصریح کرد: امروز در مباحث مدیریت شهری در همدان اکثر دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی حضور فعال دارند و بسیار از پروژه‌های سطح شهر توسط فارغ التحصیلان این دانشگاه در حال اجرا و بهره‌برداری است و این مبین این موضوع است که دانشگاه آزاد اسلامی همدان توانسته در تربیت نیروی متخصصی با علم و کارآمد به خوبی نقش ایفا کند.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی  یک مجموعه علمی متخصصی و فرهنگی کشور است، اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی همدان با تربیت نیروی متخصص کارآمد توانسته به خوبی در جامعه تاثیرگذار شود و وظیفه ما شورانشینان است که با بکارگیری این دانش آموختگان و دانشجویان در جشنواره، همایش و کارگاهی شهری نشاط اجتماعی را در جامعه ایجاد کنیم.

مولوی تصریح کرد: تلاش ها واقدامات انجام شده  در دانشگاه آزاد اسلامی همدان تا به امروز مطلوب بود و باید ما در مدیریت شهری سعی کنیم  تا این نشاط فرهنگی و پویای محیط دانشگاه را به سطح جامعه منتقل کنیم.

وی تاکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی  یک مجموعه علمی متخصصی و فرهنگی کشور است و ما از دانشجویان، اساتید، و کارکنان این نهاد عظیم آموزشی انتظار داریم  با ارائه نقدهای سازنده و راهکارهای مناسب در پیشبرد جامعه شهری و مدیریت شهری همدان بتوانیم بهتر از قبل قدم برداریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات