خبرهای داغ:
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان خبر داد
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: روز اول مرداد ماه شهروندان 650 بار با سامانه 125 تماس گرفته‌اند که از این تعداد تماس 21 مورد منجر به عملیات شد.
کد خبر: ۹۰۳۸۹۱۴
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵

برقراری 650 تماس با سامانه 125 همدانمحمدرضا بیاناتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: طبق اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات در یکم مرداد ماه، 16 عملیات اطفای حریق و پنج عملیات امداد و نجات حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان در 24 ساعت گذشته بوده است.

وی افزود: روز اول مرداد ماه شهروندان 650 بار با سامانه 125 تماس گرفته‌اند که از این تعداد تماس 21 مورد منجر به عملیات شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان ابراز داشت: 20 تماس برای مشاوره و راهنمایی، 200 تماس اشتباه و متاسفانه 409 مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

وی ادامه داد: عملیات‌های انجام شده در این تاریخ 16 مورد آتش سوزی شامل حریق منزل در شیرسنگی، حریق باغ در روستای دیوین، حریق گندمزار در روستای ایوک، حریق پارکینگ در مزدقینه، حریق ضایعات فرش در بلوار الغدیر و 11 مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی در تپه حاج عنایت 2 مورد، پردیس، میدان باباطاهر، تپه هگمتانه، بلوار بعثت، دانشگاه آزاد، روستای دیوین، پشت انبار نفت، جاده گنجنامه و بلوار علاقبندیان بوده است.

بیاناتی تصریح کرد: همچنین پنج مورد عملیات امداد و نجات شامل دو مورد نجات افراد محبوس شده در آسانسور در شهرک اندیشه و بلوار کاج، مهار اجسام در حال سقوط در میدان باباطاهر، نجات افراد محبوس شده در منزل در تپه حاج عنایت و رها سازی اندام بدن از داخل فلزات زینتی و زیورآلات در بیمارستان بعثت توسط آتش نشانان به انجام رسید.

وی خاطرنشان کرد: تعداد 7 نفر نجات یافته طی عملیات‌های مذکور گزارش شده است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات