مدیرعامل آتش نشانی شهرستان ملایر خبر داد
مدیرعامل آتش نشانی شهرستان ملایر با اشاره به حادثه غرق شدن منجر به فوت در سد کلان ملایر گفت: تلاش غواصان آتش نشانی شهرهای ملایر و بروجرد برای پیدا کردن جوان بروجردی از سد کلان طی دو روز به نتیجه رسید.
کد خبر: ۹۰۴۰۳۸۱
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۶

خارج کردن جسد جوان بروجردی از سد کلان ملایروحید جوادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با اشاره به حادثه غرق شدن منجر به فوت در سد کلان ملایر بیان داشت: 5 مرداد ماه رأس ساعت ۱۸ بعدازظهر طی تماس تلفنی شخصی مبنی بر غرق شدن یک نفر در سد کلان به مرکز ۱۲۵ سریعاً دو اکیپ از غواصان سازمان آتش نشانی ملایر به محل اعلام شده حرکت کردند.

وی افزود: اکیپ‌ها به محض رسیدن با تجهیزات کامل غواصی جهت جستجو  وارد آب‌های سد کلان شدند و غواصان به جستجو ادامه دادند تا اینکه به تاریکی شب برخورد کردند که این امر باعث کندی کار شد.

مدیرعامل آتش نشانی شهرستان ملایر با بیان اینکه به دلیل تاریکی شب ادامه جستجو ممکن نبود و فعالیت به روز شنبه موکول شد، افزود: با این وجود 6 مرداد ماه در ابتدای صبح با حضور مجدد تیم نجات کار آغاز شد.

وی اظهار داشت:  به دلیل وسعت سد کلان ما جهت کمک از غواصان سازمان آتش نشانی بروجرد تقاضای کمک کردیم که با بررسی منطقه عملیاتی سد کلان غواصان حاضر در محل را به 6 تیم در نقاط مختلف تقسیم و شروع به جستجو شد.

جوادی بیان کرد: غواصان ملایر و بروجرد با همکاری و تلاش موفق شدند در ساعت ۱۲ امروز 6 مرداد ماه جسد غرق شده را که در عمق ۱۰ متری سد گرفتار شده بود به  بیرون از آب انتقال دهند و آن را با همکاری نیروی انتظامی و نیروهای ۱۱۵به خانواده متوفی تحویل دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات