خبرهای داغ:
فرماندار نهاوند عنوان کرد

رویداد ۲۰۱۸ فرصت مناسبی برای شناسایی ظرفیت‌های حوزه گردشگری نهاوند

فرماندار نهاوند گفت: رویداد ۲۰۱۸ فرصت مناسبی برای شناسایی ظرفیت‌های حوزه گردشگری شهرستان نهاوند در سطح بین‌المللی است.
کد خبر: ۹۰۳۹۱۸۴
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۸

رویداد ۲۰۱۸ فرصت مناسبی برای شناسایی ظرفیت‌های حوزه گردشگری نهاوندبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، مراد ناصری در چهارمین شورای اداری شهرستان نهاوند درخصوص گردشگری شهرستان اظهار داشت: رویداد ۲۰۱۸ فرصت مناسبی برای شناسایی ظرفیت‌های حوزه گردشگری شهرستان در سطح بین‌المللی است.

وی با بیان اینکه ادارات در این راستا تمام برنامه‌های خود را ظرف مدت یک هفته ارائه دهند، افزود: تاکنون برای حوزه گردشگری اقدامات خوبی با کمک دستگاه‌های شهرستان انجام شده است و این عملکرد مثبت چیزی به جز مطالبه و انتظار عموم مردم از ظرفیت‌های گردشگری شهرستان نبوده است.

فرماندار نهاوند در بخش دیگر سخنان خود به خدمتگزاری به مردم اشاره کرد و افزود: بنده نماینده دولت هستم و خود را از جنس این مردم می‌دانم و دولت نیز مرا ملزم به خدمت به این مردم کرده است بنابراین برای اینکه بتوانم گره‌ای از کار مردم باز کنم از هر ظرفیتی که در شهرستان باشد، بهره می‌برم تا بلکه بتوانم خدمت کوچکی به آنان بکنم.

وی تاکید کرد: معتقد هستم که عمده مشکلات شهرستان به دست همین مدیران برطرف می‌شود، بنابراین تاکید می‌کنم که همه ما باید «نمی شود» را از ادبیات اداری حذف کنیم.

ناصری گفت: ادارات برای تمام مراسم‌ها و بازدیدهایی که حضور دارم به هیچ عنوان بنر خیر مقدم برای فرماندار نصب نکنند؛ دلیلی ندارد اداره‌ای از فرماندار نهاوند که خود میزبان است با عناوین «خیرمقدم» و «تشکر» در مراسمی بنر بزند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات