خبرهای داغ:
فرماندار نهاوند گفت: تاکنون ۲۴۹ طرح در حوزه‌های صنعت، کشاورزی و گردشگری در کارگروه اشتغال استان به ارزش ۷۷ میلیارد و ۱۶۳ میلیون تومان برای نهاوند مصوب شده است.
کد خبر: ۹۰۳۱۰۷۵
|
۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۲

تصویب ۲۴۹ طرح اشتغال از نهاوند در کارگروه اشتغال استان همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، مراد ناصری در نهمین کارگروه اشتغال شهرستان نهاوند ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفت تیر و قوه قضائیه اظهار داشت: شهید حیدری، یکی از 72 شهید هفت تیر از شهدای والا مقام نهاوند است و مردم قدرشناس نهاوند نیز به وجود ایشان افتخار می‌کنند.

وی گفت:  تاکنون ۲۴۹ طرح در حوزه‌های صنعت، کشاورزی و گردشگری در کارگروه اشتغال استان به ارزش ۷۷ میلیارد و ۱۶۳ میلیون تومان برای نهاوند مصوب شده است.

فرماندار نهاوند افزود: در حوزه صنعت و معدن ۴۸ طرح از طرح‌های اشتعال نهاوند با اعتباری بیش از 13.5 میلیارد تومان در کارگروه اشتغال استان مصوب شده است.

وی بیان داشت : در حوزه کشاورزی نیز ۵۷ طرح اشتغالزایی به ارزش ۵۹ میلیارد تومان برای نهاوند مصوب شده است که باید ظرف یک هفته جهادکشاورزی تعیین تکلیف کند که در این زمینه هم طرح و هم سرمایه گذار به جهاد اعلام شده است.

ناصری یادآور شد: در حوزه گردشگری نیز ۱۴۳ طرح به ارزش ۴ میلیارد و ۵۱۲ میلیون تومان به عنوان مصوبات کارگروه اشتغال استان به نهاوند اختصاص یافته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات