خبرهای داغ:
مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه استان سمنان :

بوستان های سلامت ترویج سلامت معنوی افراد است

مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه استان سمنان با تأکید بر اهمیت برنامه بوستان سلامت گفت: بوستان های سلامت ترویج سلامت معنوی افراد است.
کد خبر: ۹۰۳۸۷۴۲
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، مرتضی عبداللهی در  حاشیه مراسم بوستان نرگس شهرستان سمنان در مورد اهمیت برنامه بوستان سلامت گفت: بوستان های سلامت ترویج سلامت معنوی افراد است.

عبداللهی این برنامه را فرصت خوبی برای مردم دانست و گفت: اماکن تفریحی فرصت عمومی را ایجاد می کند تا هر از چند گاهی اکثر مردم با گرایش و سلایق مختلف در این مکان ها اجتماع کرده و ساعاتی را سپری کنند.

وی افزود: این برنامه به منظور سالم سازی اماکن گردشگری، تفرج گاه ها و پارک ها است که عوامل اجرایی نسبت به سالم سازی و ترویج سلامت معنوی افراد در تفرجگاه ها و پارک ها اقدام می کنند.

مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه استان سمنان نحوه برگزاری این مراسم را تشریح کرد و گفت: طبق نظرسنجی های صورت گرفته در سالیان گذشته اجرای این برنامه ها به صورت پایگاهی در حال اجراست که به دو صورت برگزار می شود؛ یک بخش آن اجرا بر روی سِن شامل سخنرانی، سرود، تئاتر، طنزپردازی، حرکات ورزشی، مسابقات فرهنگی و بخش دوم آن برپایی غرفه های مختلف جهت خدمات رسانی به بازدید کنندگان است.

وی افزود: مرحله دوم اجرای بوستان  های سلامت در سراسر استان همراه با اقامه نماز جماعت و برنامه های متنوع و شاد اعم از اجرای تئاتر، سرود، مسابقات فرهنگی، بازی های محلی در حال برگزاری است.

عبداللهی بخش دوم برنامه های بوستان را تشریح داد و گفت: در کنار این برنامه های غرفه های مختلفی اعم از غرفه سرگرمی برای کودکان، مشاوره خانواده، پاسخگویی به مسائل دینی، ایستگاه سلامت، غرفه نقاشی و فروش محصولات فرهنگی و صنایع دستی در راستای حمایت از کالای ایرانی و ایستگاه صلواتی دایر شده است.

وی در ادامه افزود: این برنامه تا اواخر تابستان به منظور بهره برداری خانواده ها هر شب در پارک های شاخص شهرستان های سمنان، شاهرود، دامغان، میامی، مهدیشهر، سرخه، گرمسار و آرادان در حال برگزاری است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها