خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج کارگری استان همدان:

قشر کارگری ظرفیت‌های بالایی دارد/ جنگ ما جنگ اقتصادی است

مسئول سازمان بسیج کارگری استان همدان با بیان اینکه قشر کارگری ظرفیت‌های بالایی دارد، گفت: استفاده از ظرفیت‌های فکری و معنوی بسیج و جذب حداکثری از نکاتی است که باید مدنظر قرار گیرد.
کد خبر: ۹۰۳۸۱۰۰
|
۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۰

قشر کارگری ظرفیت‌های بالایی دارد/ جنگ ما جنگ اقتصادی استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ ابوالفضل برات‌زاده در آئین تکریم و معارفه مسئول بسیج کارگری استان همدان ضمن تبریک ایام دهه کرامت، اظهار داشت: اکنون به فرموده مقام معظم رهبری جنگ ما، جنگ اقتصادی است.

وی با بیان اینکه قشر ما ظرفیت بالایی دارد و خداوند کمک کند از این ظرفیت بهره بگیریم، افزود: در سازمان بسیج وزیر کار  امور اجتماعی اعلام آمادگی کردند و دغدغه‌های تمام دلسوزان نظام یکی است.

مسئول سازمان بسیج کارگری استان همدان ابراز داشت: نکته اولی که تاکید می‌شود بخش اثربخشی و تعامل اثربخش است صرف اینکه ما فقط بسیجی باشیم این کفایت نمی‌کند هرکسی که به قانون اساسی و ولایت اعتقاد داشته باشد این فرد بسیجی است.

وی با بیان اینکه قشر کارگری ظرفیت‌های بالایی دارد، گفت: نکته دوم استفاده از ظرفیت‌های فکری و معنوی بسیج است، نکته سوم جذب حداکثری است.

برات‌زاده تصریح کرد: ما به دنبال بالا بردن بهره‌وری و خدمت‌رسانی و یاوری دولت هستیم که نکته چهارم است و آخرین نکته این است که فرماندهان انتظارات را از بسیج بگویند و از ظرفیت‌های بسیج در بخش اقتصادی استفاده کنیم.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌ریزی‌‌ها و کارهای اجرایی خود عنوان کرد: برپایی هیئت‌های اندیشه‌ورز و شورای عالی همفکری، شبکه صالحین، معنویت‌افزایی بسیجیان، توسعه پایگاه‌های مقاومت و خدمت‌رسانی از جمله برنامه‌های مهم است که پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات