خبرهای داغ:
فرماندار نهاوند گفت: همه ما باید خدمت بی‌منّت و صادقانه را به عنوان مسؤولین این نظام مقدس، در راس همه برنامه های خود قرار دهیم.
کد خبر: ۹۰۴۳۸۱۱
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۶

همه باید خدمت بی‌منّت و صادقانه را در رأس برنامه‌ها قرار دهیمبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، مراد ناصری در آیین تکریم و معارفه بخشدار زرین دشت اظهار داشت: مردم همواره بزرگ‌ترین حامی و پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی و مسؤولین بوده‌اند و ثابت کرده‌اند با وجود مشکلات و کمبودها، دست از انقلاب نمی‌کشند بنابراین همه ما باید این نعمت را قدر بدانیم و صادقانه و بی منت به آنان خدمت کنیم.

وی افزود: مردم ما نشان داده‌اند از شعور بالایی برخوردار هستند و محدودیت‌ها و ظرفیت‌ها را کاملا در نظر می‌گیرند و از ما به اندازه میزان توان ما توقع و انتظار دارند.

فرماندار نهاوند ابراز داشت: آنچه برای این مردم حائز اهمیت بوده، این است که بدانند ما حتی با دست خالی نیز در کنار آنان هستیم و آنها را در هیچ لحظه‌ای تنها نمی‌گذاریم.

وی گفت: همه ما باید خدمت بی منّت و صادقانه را به عنوان مسؤولین این نظام مقدس، در رأس همه برنامه‌های خود قرار دهیم.

ناصری بیان داشت: همه مدیران این بخش، با تعاملات سازنده باید تلاش کنند که مشکلات حوزه‌های مختلف این بخش را برطرف کنند و از تک‌روی بپرهیزند چراکه خیری در آن نیست و از مشورت با یکدیگر بهره ببرید، چراکه کسی از آن ضرر نکرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات