خبرهای داغ:

شناخت ظرفیت های هندیجان باهمت اصحاب رسانه وفعالان فضای مجازی

فرمانده ناحیه سپاه هندیجان گفت:ترویج شناخت ومعرفی مثبت ظرفیت های هندیجان در تمام زمینه ها از جمله اقتصادی ،فرهنگی و اجتماعی با همت اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی با تشکیل گروههای تاثیر گذار قطعا می تواند خدمات خوبی با اطلاع رسانی به مردم همراه باراهکارها واستفاده از افراد دلسوز و نخبه درپیشرفت شهرستان مفید باشد.
کد خبر: ۹۰۳۶۹۹۰
|
۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ،نشست صمیمی اصحاب رسانه،خبرنگاران و فعالان فضای مجازی با مسئولان هندیجان در شامگاه سه شنبه با حضور فرماندار و فرمانده ناحیه سپاه در سالن اجتماعات فرمانداری هندیجان برگزار شد.

سرهنگ دوم پاسدار مرتضی عجم دشتی در این نشست مطبوعاتی و فضای مجازی اظهار کرد:خبرنگاران و مدیران فضای مجازی مواظب سم پاشی های دشمنان اسلام و مخصوصا آمریکای جنایتکار باشند و بابصیرت و هوشیاری همراه با مطالعه اخبار و مطالب خود را در سایت ها و فضای مجازی و گروهها ارسال نمایند و دشمن با هزاران فریب قصد ضربه زدن به کانون خانواده ها و مخصوصا جوانان جامعه را دارند.

وی افزود:دشمن ازهمه راه ها از جمله فضای مجازی و اینترنت ها و شبکه های ماهواره ایی قصد ضربه زدن به ملت ایران را دارد ولی این ملت باپیروی از ولایت فقیه و مقام معظم رهبری همچنان پابرجا و مقاوم در برابر این دشمنان ایستادگی و مبارزه می کند.

وی بابیان ترور بیش از ۱۷هزار نفر ازمردم و مسئولان نظام بدست دشمنان اسلام گفت:کسانی که در خارج از کشور و دیگر جاها با انواع وسایل فضای مجازی با فریب از مردم حرف میزند و از وضعیت اقتصاد کشور مطالبی می فرستندچرا بیش از ۱۷هزار انسان بی گناه ازکشورمان را تروروبه شهادت رساند آن موقع چیزی نگفتند حالا دایه بهتر از مادر شدند همگی بایستی مواظب این همه فریب و نیرنگ دشمنان بی شرم باشیم.

عجم دشتی نژاد فرمانده ناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد:گروههای فضای مجازی با همبستگی و اتحاد در راه انقلاب و آرمان های امام راحل وشهدا قدم های تاثیر گذاری در جامعه داشته باشند و مردم منتظر خبرهای امید بخش هستند و نباید کاری کنیم که دشمن سواستفاده ‌کند وبه فکر مصلحت نظام و مردم باشید و نباید به دنبال مسائل حاشیه ایی و بی فایده رفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها