استاد حوزه ودانشگاه گردهمایی عفاف و حجاب در گناوه

حجاب و پوشش، هویّت زن ایرانی است

حجت الاسلام مردانی در گردهمایی زنان و بسیجیان خواهر در شهرستان گناوه گفت:با نگاه تاریخی متوجه می‌شویم، هویت واساس زنان ایرانی پوشش و حجاب می‌باشد.
کد خبر: ۹۰۳۶۵۹۴
|
۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷
حجاب و پوشش، هویّت زن ایرانی استبه گزارش خبرنگار بسیج از گناوه مردانی بیان داشت: با مشاهده اثار به جامانده از تاریخ ایران قدیم و همچنین اثار باستانی و مجسمه‌های تاریخی این سرزمین به عمق پوشش و حجاب در بین زنان پی می‌بر یم
وی مشکلات علت مشکلات امروز دررعرصه حجاب و عفاف را در نتیجه فراموش کردن هویت ملی، هویت اسلامی، و عدم توجه به اهداف انقلاب و حضرت امام (ره) و شهدای سال ۵۷ دانست.
وی ابراز داشت: متاسفانه گا‌ها عده‌ای با عنوان کورش پرستان دم از فرهنگ و جامعه عریان می‌زنند.
وی ابراز داشت: خوب است به دقت تاریخ ایران و تاریخ قدیم ایران را به خوبی مطالعه کنند وبا مشاهده اثار و مجسمه‌های به جا مانده از تاریخ کهن ایران و مطالعه کتب تاریخی به هویت زن ایرانی که همان حجاب و پوشش است دست یابند.

وی با اشاره به اینکه امروزه متاسفانه بعضی هویت اسلامی مارا فراموش کرده اند گفت: انقلاب ۵۷ در راستای زنده نگهداشتن این هویت و بوده است.
مردانی گفت: ایا ما انقلاب کرده ایم که چند جوان تازه به دوران رسیده و متاسفانه بزک کرده لگد به خون شهدای انقلاب ۵۷ بزنند.
وی در پاسخ به این سوال ابراز داشت: قطعا چنین نیست  هدف ما همان هدف امام خمینی (ره) و شهدا است که که این انقلاب براساس قران بوده است ودراین مسیر با افتخار حرکت می‌نماییم

وی فضای مجازی را از علت‌های مشکلات امروز در عرصه حجاب و عفاف عنوان کرد وگفت: خانواده‌ها باید برای فرزندان در استفاده از این فضا برنامه داشته باشند
مردانی در این زمینه ابراز داشت: متاسفانه چرا باید ۷۰ درصد از استفاده کنندگان در فضای مجازی و وب گردی باید بدنبال برنامه‌های مستعجن باشند.
‌وی الگو گیری از فیلم‌های هالیودی را از مشکلات امروز عفاف و حجاب دانست و گفت : تقش پدر و مادر در کمک به پسران و دختران بسیار مهم است.
مردانی از زنان و مردان خواست تا درزمینه عفاف وحجاب و بهرهمندی از فضای مجازی و فیلم‌ها برای فرزندان خود برنامه داشته باشند.
ارسال نظرات