خبرهای داغ:

یادواره شهید مدافع حرم عارف کاید خورده برگزارشد.

به همت حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده دزفول یادواره شهید مدافع حرم عارف کاید خورده برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۳۶۱۱۵
|
۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج،باحضوردانش آموزان بسیجی یادواره شهید مدافع حرم عارف کاید خورده ششمین شهید مدافع حرم شهرستان دزفول در روز جمعه مورخ 97/4/22 در محل دانشگاه جندی شاپوردزفول برگزارشد.

 

این برنامه با قرائت آیاتی از کلام الله مجید وپخش کلیپی از زندگی این شهید گرانقدر آغازشد.

در ادامه ی برنامه یکی از همرزمان شهید به بیان خاطراتی از رشادت ها و دلاوری های شهید عارف کاید خورده پرداخت وافزود که: عارف با اخلاق حسنه و دلاوری هایش علاوه براینکه برای همرزمانش یک الگوی بسیار عالی است، جوانان و نوجوانان نیز می توانند با الگو برداری از این شهید بزرگوار به اهداف متعالی برسند.

وی در ادامه سخنانش افزود که : آرامش و امنیت ایران اسلامی در منطقه ای که بیشترین جنگ ها و ناامنی ها به آن تحمیل شده است را مدیون مدافعان حرم هستیم که بی هیچ چشم داشتی مخلاصنه در برابر جبهه ی کفر ایستاده اند.

در ادامه ی برنامه حجت الاسلام هاشم پورسخنران و مداح اهل بیت به بیان فضائل شهدای مدافع حریم آل الله و هشت سال جنگ تحمیلی پرداخت و افزود: شهدا اسوه والگوی جامعه برای رسیدن به سعادت حقیقی وآمادگی جامعه در تمامی زمینه ها برای ظهور امام زمان (عج) هستند.

وی در پایان بخش سخنان خود به برنامه ریزی و هزینه ی سنگین استکبار برای ضربه زدن به اعتقادات جوانان ونوجوانان اشاره و افزود: باید با قدرت در برابر نفوذ دشمن از طریق جنگ نرم ایستاد که در صدد ضربه زدن به اعتقادات جامعه و متلاشی کردن بنیان خانواده است.

 

در انتهای برنامه نیز مراسم روضه خوانی و سینه زنی برگزار، وازبین حضار یک نفر سعادت تشرف به کربلای معلی را پیدا کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها