خبرهای داغ:

توجه به اثربخشی معنوی برنامه های قرآنی در سپاه/ برگزاری کلاس های نور مبین با موضوع دشمن شناسی

معاون تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه استان قم از بر ضرورت توجه به اثربخشی معنوی برنامه های قرانی در سپاه تاکید کرد.
کد خبر: ۹۰۳۳۸۷۷
|
۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۱
«اسماعیل شریعت نژاد» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، با اشاره به اجرای برنامه‌های قرآنی در ماه مبارک رمضان ۹۷ اظهار کرد: با توجه به تغییرات سازمان عقیدتی به منظور ارتقاء بیش از پیش سطح معنوی پایوران و سربازان، برنامه ریزی برای تعمیق اثربخشی معنوی این برنامه‌ها و حصول خروجی مطلوب به صورت جدی مورد توجه قرار گرفت.
وی افزود: در طول ماه مبارک رمضان کلاس‌های قرآنی «نور مبین» در هر یک از معاونت‌ها برگزار و در خود ستاد، ۳۸ کلاس در طول ماه مبارک تشکیل شد، علاوه بر آن، رده‌های سپاه در سطح استان نیز به تشکیل این کلاس‌ها اقدام می‌کردند.
شریعت نژاد ادامه داد: موضوع کلاس‌های نور مبین، «تبرّی و دشمن شناسی» بود و هر یک از کلاس‌ها با حضور یک مربی، مسئول و کارشناس اداره می‌شد.
وی برگزاری کلاس‌های اخلاق با حضور پایوران و سربازان را نیز مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان ساخت: این کلاس‌ها در هر روز کاری بعد از نماز عصر در حسینیه ثارالله سپاه برگزار شد، ضمن آنکه رده‌ها نیز در اوقات انتخابی خود نسبت به برگزاری کلاس‌های اخلاق اقدام کردند.
معاون تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) افزود: در ماه مبارک رمضان دو گروه هم مسئولیت ارزیابی از مربیان و کلاس‌های تشکیل شده را بر عهده داشتند و در تلاش هستیم روند تشکیل کلاس‌های فوق بعد از ماه مبارک رمضان هم نیز استمرار داشته باشد.
ارسال نظرات