خبرهای داغ:
شاعر و ترانه‌سرای انقلابی با بیان اینکه هنر انقلاب جوشش دارد و می‌تواند خودش راه خودش را باز کند، گفت: برنامه بزم رزم یا برنامه‌های مشابه نشان می‌دهد که هنر انقلاب آینده پربارتر و درخشان‌تری دارد.
کد خبر: ۹۰۳۲۹۰۱
|
۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از شیراز، محمدمهدی سیار در حاشیه مراسم " بزم رزم" در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بخش‌های متفاوت این برنامه نشان داد که هنر انقلاب هم در موسیقی هم در طنز و هم در شعر و ادبیات زنده است و حرف روز را می‌زند.

شاعر و ترانه‌سرای انقلابی با بیان اینکه این هنر جوشش دارد و می‌تواند خودش راه خودش را باز کند، افزود: برنامه بزم رزم یا برنامه‌های مشابه نشان می‌دهد که هنر انقلاب آینده پربارتر و درخشان‌تری دارد.

سرهنگ حسن گلزار، معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه فجر در ابتدای برنامه با اشاره به اینکه از 6 تا 12 تیرماه را مقام معظم رهبری به عنوان هفته بازخوانی حقوق بشر آمریکایی اعلام کردند، اظهار داشت: حقوق بشر عنوان زیبا و بامسمایی است اما در طول تاریخ اتفاقاتی افتاده که هر زمان این عنوان به گوش می‌رسد حالتی از تنفر از جریاناتی که پیش آمده، ایجاد می‌شود.

وی با اشاره به واقعه هفتم تیرماه و شهادت 72 نفر از یاران انقلاب اسلامی و شهادت مسافران بی‌گناه ایرباس جمهوری اسلامی ایران گفت: اینها و ده‌ها مورد دیگر نمادی از حقوق بشر آمریکایی است.

سرهنگ گلزار با بیان اینکه البته ما از جانب جامعه غربی متهم به مبارزه با حقوق بشر هستیم، افزود: اگر اینها حقوق بشر است، ما با حقوق بشر به این شکل و شیوه مبارزه می‌کنیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه این هفته برای بازخوانی و یادآوری جریانات و جنایاتی که دولت امریکا و جامعه غربی بر سر بشر آوردند، به این نام نامگذاری شده است، بیان کرد:کودک‌کشی آمریکا در یمن و غزه نمادهای حقوق بشر آمریکایی است و باید این جنایات برای کسانی که از تاریخ بی‌اطلاع هستند، با زبان هنر بازنمایی شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها