خبرهای داغ:
معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود:

ذهنیت و باور ما در خصوص تولید و خرید کالای ایرانی باید به فرهنگ تبدیل شود

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود گفت: ذهنیت‌ها و باور‌های ما در خصوص تولید و خرید کالای ایران باید به فرهنگ تبدیل شود.
کد خبر: ۹۰۳۲۰۵۸
|
۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود؛ حمید باباخانی در افتتاحیه در کارگاه آموزشی (ایران مهارت) دبیرستان ۱۷ شهریور شاهرود با بیان اینکه موفقیت هر رویکرد اجتماعی به فرهنگ سازی آن رویکرد منوط است افزود: ذهنیت‌ها و باور‌های ما در خصوص تولید و خرید کالای ایران باید به فرهنگ تبدیل شود.
وی تأکید کرد: آنان که مهارتی را آموخته اند هرگز بی کار نخواهند بود.
باباخانی در حمایت از مهارت آموزان و هنرمندان شهرستان گفت: هم اکنون تمامی هدایای خریداری شده از سوی این مدیریت، از دست سازه‌ها و آثار هنرمندان و هنرجویان شاهرودی تهیه می‌گردد.
گفتنی است در این کارگاه آموزشی یا work shop که توسط مدیر دبیرستان ۱۷ شهریور برگزار شد، آموزشکده‌ها و هنرستان‌های غیر دولتی با معرفی رشته‌ها و مهارت‌هایی که دراین مراکز آموزش داده می‌شود به ارائه نمونه کار‌های خود پرداختند.
آموزشکده‌های خانه هنر، کمال الملک، ارشدی، آرسسز و ... در زمینه‌های قالیبافی، گلیم بافی، طراحی نقاشی، فن آوری اطلاعات، صنایع غذایی، سفال و ... فعالیت می‌نمایند.
در این کارگاه آموزشی مدیران مدارس دوره اول متوسطه (کارگروه ایثار) و کارشناسان مدیریت و والدین دانش آموزان نیز حضور داشتند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها