خبرهای داغ:
مسئول آتش نشانی شهرداری نهاوند خبر داد

آتش‌سوزی یک واحد آپارتمان مسکونی در نهاوند

مسئول آتش نشانی شهرداری نهاوند گفت: یک واحد آپارتمان مسکونی طبقه چهارم در محل انتهای کوچه میری ساعت ۸ عصر امروز دچار آتش‌سوزی شده بود که با تلاش ماموران آتش نشانی به موقع در ۱۵ دقیقه مهار شد.
کد خبر: ۹۰۳۱۷۶۲
|
۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۲

آتش‌سوزی یک واحد آپارتمان مسکونی در نهاونداکبر مولوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند اظهار داشت: یک واحد آپارتمان مسکونی طبقه چهارم در محل انتهای کوچه میری ساعت ۸ عصر امروز دچار آتش‌سوزی شده بود که با تلاش ماموران آتش نشانی به موقع در ۱۵ دقیقه مهار شد.

وی تصریح کرد: این حادثه در ساعت 8 عصر به مرکز آتش نشانی اطلاع داده شد و مامورین طی 5 دقیقه در محل حضور یافتند.

مسئول آتش نشانی شهرداری نهاوند با بیان اینکه با حضور سریع و به موقع مأموران آتش نشانی از سرایت آتش به واحدهای دیگر در این آپارتمان جلوگیری شد، خاطر نشان کرد: آتش‌سوزی در اتاق خواب این واحد اتفاق افتاد و تمام وسایل در آتش سوخت.

وی گفت: این حادثه خوشبختانه خسارت جانی در برنداشت و علت این آتش‌سوزی توسط کارشناسان در دست بررسی است.

مولوی بیان کرد: به شهروندان توصیه می‌شود هنگام خروج از منزل با توجه به گرم بودن هوا حتماً تمام وسایل سرمایشی خود را مانند کولر و دیگر وسایل برقی را به غیر از یخچال از برق خارج کرده تا از بروز حوادثی مانند آتش سوزی جلوگیری کنند.

وی از مردم خواست کپسول‌های آتش نشانی را تهیه کرده و در منازل خود نگهداری کنند تا در صورت بروز آتش‌سوزی تا رسیدن نیروهای آتش نشانی اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات