خبرهای داغ:
مدیرعامل سازمان آتش نشانی ملایرخبر داد

اطفای 4 حریق توسط آتش‌نشانان ملایر

مدیرعامل سازمان آتش نشانی ملایر از اطفای حریق دو منزل مسکونی، یک واحد تجاری و یک خودرو توسط آتش‌نشانان ملایر خبر داد.
کد خبر: ۹۰۳۱۷۰۴
|
۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۴

اطفای 4 حریق توسط آتش‌نشانان ملایروحید جوادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با اشاره به تماس تلفنی دهم تیر ماه ۹۷ مبنی بر آتش‌سوزی و نیاز به امدادرسانی اظهار داشت: به محض اطلاع سریع آتش‌نشانان با تجهیزات کامل هر کدام با اعزام به محل‌های ذکر شده اقدام به اطفاء حریق و امدادرسانی کردند.

وی با اشاره به حریق دو منزل مسکونی گفت: اولین مورد منزل مسکونی در روستای شیرین‌آباد بود که با تحقیقات به عمل آمده و به گفته مالک حریق توسط یکی از اهالی منزل فوق صورت گرفته و عمدی بوده که به مقدار ۵۰ درصد به لوازم خانگی مالک صدمه وارد شده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی ملایر ابراز داشت: حریق دوم منزل مسکونی نیز در یکی از نقاط شهر صورت گرفته که ملک مذکور به صورت انباری و محل شارژ کپسول و پیک نیک غیر استاندارد بوده که به دلیل عدم رعایت اصول ایمنی منجر به انفجار یکی از کپسول‌های سیلندر گاز شده که با رسیدن به موقع آتش نشانان به محل اقدام به دور کردن مابقی سیلندرهای گاز از حریق و در نهایت اطفاء حریق شدند که در این حادثه دو نفر از اهالی دچار سوختگی شدید شدند.

وی با اشاره به آتش‌سوزی یک مورد تجاری گفت: این آتش‌سوزی نیز به دلیل اتصالی در سیم‌کشی غیر استاندارد داخل مغازه بوده که منجر به ایجاد جرقه و به وجود آمدن آتش در مغازه شد که به محض رسیدن آتش‌نشانان به محل اقدام به اطفاء حریق کرده و مانع از گسترش آتش شدند.

جوادی بااشاره به یک مورد آتش‌سوزی خودرو بیان کرد: بنا به شواهد موجود در محل طی بی احتیاطی که توسط مالک خودرو صورت گرفت و نگهداری موبایل در آفتاب و مورد قرار گرفتن آن در زیر نور شدید آفتاب باعث ترکیدن باطری و ایجاد آتش در خودرو شد.

وی با اشاره به سه مورد مهار حیوانات و جانوران وحشی در نقاط مختلف شهر گفت: مواردی از قبیل اطفاء حریق علف‌های هرز در شهر و حاشیه شهر ۵ مورد، امداد رسانی به افراد محبوس شده در داخل آسانسور چهار مورد انجام گرفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات