خبرهای داغ:
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان خبر داد
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: روز 10 تیر ماه شهروندان 605 بار با سامانه 125 تماس گرفته‌اند که از این تعداد تماس 21 مورد منجر به عملیات شده است.
کد خبر: ۹۰۳۱۵۰۲
|
۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۴

انجام 21 عملیات توسط آتش نشانان همدان در 24 ساعت گذشتهمحمدرضا بیاناتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: طبق اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات در 10 تیر ماه، 13 عملیات اطفای حریق و هشت عملیات امداد و نجات حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان در 24 ساعت گذشته بوده است.

وی افزود: روز 10 تیر ماه شهروندان 605 بار با سامانه 125 تماس گرفته‌اند که از این تعداد تماس 21 مورد منجر به عملیات شده است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان تصریح کرد: 15 تماس نیز برای مشاوره و راهنمایی، 200 تماس اشتباه و متاسفانه 369 مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

وی ادامه داد: عملیات‌های انجام شده در این تاریخ 13 مورد آتش سوزی شامل حریق مغازه در خیابان اکباتان، حریق گندم‌زار در جاده رباط و 11 مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی در جانبازان، بلوار فلسطین، بلوار بعثت، بلوار امام خمینی(ره)، بلوار نجفی دو مورد، بلوار بسیج، تپه مصلی، پردیس، پشت بیمارستان بوعلی و جاده گنجنامه بوده است.

بیاناتی ابراز داشت: همچنین هشت مورد عملیات امداد و نجات شامل 6 مورد نجات افراد محبوس شده در آسانسور در شهرک الوند دو مورد، شهرک بهشتی، جانبازان، آقاجانی بیگ و بین النهرین، نجات افراد محبوس شده در منزل در شهرک مدنی، عملیات امداد و نجات در حادثه احتمال شکستن و سقوط شاخه درخت در هنرستان توسط آتش نشانان به انجام رسید.

وی خاطرنشان کرد: تعداد 10 نفر نجات یافته طی عملیات‌های مذکور گزارش شده است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات