خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
رئیس دانشگاه پیام نور شیراز گفت: نوع نگاه بسیج دانشجویی در مواجهه با برخورد با مسائل و مشکلات باید کارشناسانه و تخصصی باشد که در نتیجه موکول به جذب بیشتر در بسیج دانشجویی می‌شود.
کد خبر: ۹۰۳۱۷۴۹
|
۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳

به گزارش خبرگزار بسیج از شیراز، قاسم فروزانی، رئیس دانشگاه پیام نور شیراز در آیین تکریم و معارفه مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز اظهار کرد: بسیج باید روحیه مطالبه گری خود را حفظ کند و یک نماد است چرا که در تمام زمینه ها و فعالیت های کشور می تواند ورود کند و نقش آفرینی کند.

وی با تاکید بر ورود بسیج دانشجویی در برخورد با فساد گفت: مشکلات بسیاری وجود دارد که قابلیت رفع کردن را دارد و بسیج دانشجویی باید در این زمنیه ورود کند چرا که دانشجوی بسیجی باید روحیه مطالبه گر خود را تقویت کند البته ذره بین روی عموم باید گرفته شود نه یک فرد خاص.

رئیس دانشگاه پیام نور شیراز ریشه یابی و حل مشکلات را منوط به کار علمی و کل نگری دانست و خاطرنشان کرد: نوع نگاه بسیج دانشجویی در مواجهه با برخورد با مسائل و مشکلات باید کارشناسانه و تخصصی باشد که در نتیجه موکول به جذب بیشتر در بسیج دانشجویی می شود.

فروزانی برنامه ها و ایده های جدید را از جمله عوامل جذب برشمرد و عنوان کرد: باید در برنامه ها جاذبه بیشتری ایجاد کنیم و زمانی می توانیم عملکرد خوب و قابل قبول داشته باشیم که مخاطب و دانشجوی بیشتری را جذب کرده باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها