خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی دهه کرامت فارس پیشنهاد داد:
مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی دهه کرامت فارس پیشنهاد داد جشنواره مطبوعاتی در خصوص دهه کرامت راه‌اندازی شود تا رسانه‌ها به رقابت با یکدیگر ترغیب شده و آثار بیشتر و بهتری تولید کنند.
کد خبر: ۹۰۳۱۴۴۸
|
۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شیراز، سیدعلی اصغر محدث، مسئول كمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی دهه كرامت فارس امروز، ۱۰ تیرماه در جلسه هماهنگی این كمیته كه در محل دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان برگزار شد، با بیان اینكه باید در خصوص دهه کرامت ساختارشکنی در حوزه خبری شکل گیرد، پیشنهاد داد جشنواره مطبوعاتی در خصوص دهه کرامت راه‌اندازی شود تا رسانه‌ها به رقابت با یکدیگر ترغیب شده و آثار بیشتر و بهتری تولید کنند.

وی، دهه کرامت را دهه‌ای سراسر جشن و شادمانی خواند و گفت: دبیرخانه دائمی برای دهه کرامت باید راه‌اندازی شود و با مسئولیت آن را هم به یک سازمان مردم نهاد سپرد و باید برآیند برنامه‌های دهه کرامت در همه سال مورد توجه قرار بگیرد.

محدث با تأكید بر اینكه رسانه‌ها باید به سمت و سوی افرادی بروند که در ساخت محتوای برنامه‌های دهه کرامت همچون هنرمندان، دخیل هستند، گفت: آسیب‌شناسی از دید این افراد باید شکل گیرد تا برای سال‌های آینده شاهد برگزاری دهه کرامت بهتر از قبل باشیم.

مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی دهه کرامت فارس، خدمت به حضرت شاهچراغ(ع) را به‌عنوان برکت و فرصتی برای رسانه‌ها دانست و افزود: رسانه‌ها در این مدت کوتاه باید برای معرفی دهه کرامت جریان‌سازی کنند .

وی بر لزوم برگزاری جلسه آسیب‌شناسی با رسانه‌ها بعد از دهه کرامت تأكید كرد و گفت: کاروان رسانه‌ای برای استقبال از هنرمندان و کاروان‌ها راه‌اندازی شود.

یادآور می‌شود، کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه کرامت با حضور رسانه‌ها و مسئولان این کمیته برگزار و بر تشکیل دبیرخانه دائمی دهه کرامت در شیراز برای انسجام بیشتر برنامه‌ها تبادل نظر شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها