خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
مسئول تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز گفت: با توجه به اینکه کشور ما نیز در اقتصاد وابسته است، همواره از تهدید‌ها و تحریم‌های دشمنان خویش رنج می‌بریم و دلیل اصلی آن نیز کم توجهی مسئولین داخلی برای تقویت صنعت داخل است.
کد خبر: ۹۰۳۱۲۱۱
|
۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شیراز، حسن بحرینی مسئول تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص ریشه مشکلات اقتصادی کشور بیان داشت: یکی از ویژگی های کشورهای با اقتصاد وابسته این است که در صورت عدم تمایل کشور های صادر کننده برای همکاری با کشور های وابسته، این کشورها دچار بحران های اقتصادی می‌شوند و در واقع هیچ‌گونه استقلالی برای خود نخواهند داشت.

وی بهترین و موثر ترین راهکار در مقابل این تهدید ها را رونق و تقویت صنعت و اقتصاد از درون کشور دانست و گفت: با توجه به اینکه کشور ما نیز در اقتصاد وابسته است، همواره از تهدید ها و تحریم های دشمنان خویش رنج می بریم و دلیل اصلی آن نیز کم توجهی مسئولین داخلی برای تقویت صنعت داخل است.

مسئول تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز با اشاره به وظیفه جامعه نخبگانی و خاصه جنبش دانشجویی در مواجهه با مشکلات اقتصادی اظهار داشت: وظیفه جنبش دانشجویی مطالبه گری از مسئولین برای توجه بیشتر به داخل کشور و همچنین یافتن و تبلیغ کردن محصولات تولید داخل می باشد همچنین وظیفه جامعه نخبگانی کشور، تلاش در جهت بومی سازی صنایعی است که در آنها وابسته به کشور های دیگر هستیم می‌باشد.

بحرینی در پایان در خصوص وظیفه مردم در قبال مشکلات اقتصادی گفت: وظیفه ای که مردم در مقابل مشکلات اقتصادی دارند، همانطور که مقام معظم رهبری در بیاناتشان به آن مکررا اشاره می کنند، حمایت از تولید داخل با خرید محصولات داخلی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها