خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

هدف از طرح شهید «بهنام محمدی» مقابله با نفوذ فرهنگی دشمنان است

مسئول تعلیم و تربیت سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: هدف از طرح شهید «بهنام محمدی» مقابله با نفوذ فرهنگی دشمنان در بین دانش‌آموزان مدارس و ایجاد پل ارتباطی بین مسجد، مدرسه و منزل است.
کد خبر: ۹۰۳۰۸۹۹
|
۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶

هدف از طرح شهید «بهنام محمدی» مقابله با نفوذ فرهنگی دشمنان استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، کارگاه توجیهی طرح شهید «بهنام محمدی» برای کارکنان و بسیجیان مجری این طرح در نمازخانه سپاه ناحیه همدان با حضو حجت الاسلام اسماعیل بیگی مسئول تعلیم و تربیت سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان برگزار شد.

حجت الاسلام محمد اسماعیل بیگی در این کارگاه به بیان جزئیات این طرح اشاره کرد و گفت: هدف از این طرح مقابله با نفوذ فرهنگی دشمنان در بین دانش‌آموزان مدارس و ایجاد پل ارتباطی بین مسجد، مدرسه و منزل است.

وی افزود: دشمنان برای غلبه بر ما و نفوذ فرهنگی در جامعه ما شب و روز ندارند و حتی برای روزهای تعطیلی دانش‌آموزان ما نیز برنامه می‌چینند در حالی که ما در مسیر و آرمان‌های بحق خود در خواب غفلت به سر می‌بریم و کوتاهی می‌کنیم و تلاش مستمر انجام نمی‌دهیم.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی از قبیل طرح شهید «بهنام محمدی» اگر به درستی و با کیفیت اجرا شود می‌تواند نتایج خوبی در آینده داشته باشد و از طریق اجرای امثال این برنامه‌ها می‌توانیم نسلی صالح و آینده‌ساز تربیت کنیم که آینده کشور و نظام و انقلاب را تضمین کند.

اسماعیل بیگی همچنین به وظایف هر گروه از افراد حاضر در طرح پرداخت و به توجیه مسئولیت ها و جزییات این طرح اشاره کرد.  

انتهای پیام/

ارسال نظرات