خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان تأکید کرد

ضرورت تبیین دشمن‌شناسی برای دانش‌آموزان

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با تشریح سخنان فرماندهی معظم کل قوا درباره دشمن شناسی گفت: رهبر معظم انقلاب در سخنان اخیر خود پیرامون دشمن شناسی سخنانی را بیان کردند که نیاز است این مباحث برای دانش‌آموزان تبیین شود.
کد خبر: ۹۰۲۵۵۳۸
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷

ضرورت تبیین دشمن‌شناسی برای دانش‌آموزانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی در همایش تجلیل از کمیته‌های برتر بسیج دانش‌آموزی استان اظهار داشت: کار با نیروی انسانی کار سختی است به همین دلیل به نظرم بزرگ‌ترین و سخت‌ترین کار در جمهوری اسلامی نیز تربیت و کار با نیروی انسانی به ویژه جوانانی است  که می‌خواهند در جامعه قدم بردارند و شخصیتشان شکل بگیرد.

وی با بیان اینکه میزان موفقیت ما در عرصه تربیت نیروها با مدد خدای کریم محقق می‌شود، افزود: ما در یک مقطعی از انقلاب اسلامی که سبب شکل‌گیری 8 سال دفاع مقدس شد، توانستیم ماجراهای بسیاری را پشت سر بگذاریم  و دستاوردهایی داشته باشیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به اینکه با وجود گذشت 40 سال از انقلاب اسلامی رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند هنوز کارهای بسیاری باید انجام دهیم تا بتوانیم آنچه در جنگ رخ‌داده را برای نسل امروز تبیین کنیم گفت: این مهم می‌طلبد ما توجه ویژه‌ای به 8 سال دفاع مقدس داشته باشیم.

وی با تشریح بیانات رهبر معظم انقلاب درباره دفاع مقدس، ابعاد آن و تأثیر این واقعه بر دیگر ملت‌ها گفت: ناگفته‌های بسیاری از سال‌های جنگ تحمیلی وجود دارد، قطعه‌ای از انقلاب اسلامی که تبیین آن نیازمند ساعت‌ها و روزهای بسیاری است.

مجیدی با اشاره به ابداعات و اقدامات رزمندگان در عملیات خیبر برای ایجاد یک پل شناور به طول 13 کیلومتر یا تصرف توپخانه دشمن در عملیات فتح المبین و غافلگیر کردن آنها و همچنین عبور رزمندگان از موانعی با عمق یک کیلومتر در کربلای 5  عنوان کرد: این اتفاقات در زمانی رخ داد که ما به تجهیزات و امکانات بسیاری نیاز داشتیم و منطقه نیز توسط آواکس‌های آمریکایی مرتب به صورت دقیق رصد می‌شد.   

وی با تأکید بر لزوم بیان ناگفته‌ها و ابعاد مختلف جنگ تحمیلی برای نسل امروز ابراز کرد: اردوهای راهیان نور و اعزام دانش آموزان به  مناطق عملیاتی با این هدف انجام می‌شود که افراد از نزدیک منطقه را دیده و با حقایق جنگ آشنا شوند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به اینکه بیان حقایق 8 سال دفاع مقدس نیازمند این است که این اتفاقات از نزدیک و در منطقه برای افراد تبیین شود ابراز کرد: از دیگر نکاتی که امروز باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشیم موضوع دشمن شناسی است که رهبر معظم انقلاب بر آن تأکید بسیار دارند.

وی با تشریح سخنان فرماندهی معظم کل قوا درباره دشمن شناسی گفت: رهبر معظم انقلاب در سخنان اخیر خود پیرامون دشمن شناسی سخنانی را بیان کردند که نیاز است این مباحث برای دانش‌آموزان تبیین شود.

مجیدی با بیان اینکه این نوجوانان و جوانان پرشوری که در اختیار ما هستند باید به درستی تربیت شوند، افزود: تلاش زیادی لازم است تا بتوانیم این افراد را برای انقلاب اسلامی تربیت کنیم که این مهم نیز جز در مدرسه، دانشگاه و خانه محقق نمی‌شود.

وی خطاب به مسئولان آموزش و پرورش با تأکید بر اینکه برای دستیابی به چنین هدفی باید با یکدیگر مشارکت داشته باشیم، اظهار داشت: خوشبختانه طرحی به طرح شهید «بهنام محمدی» در سطح وزرا و فرماندهان برای استفاده از نیروهای دانش‌آموز پرتحرک در حوزه تربیتی منعقد شده است که می‌توانیم از این طرح برای آموزش و تربیت دانش‌آموزان استفاده کنیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان خطاب به مسئولان آموزش و پرورش همدان تصریح کرد: ما به عنوان سپاه استان با تمام توان در خدمت آموزش و پرورش هستیم و امیدوارم بتوانیم در مأموریت‌های مشترکی که داریم خدماتی را ارائه دهیم.

 انتهای پیام/

 

ارسال نظرات