خبرهای داغ:
معاون دادستان نظامی استان همدان:

عدم آگاهی نسبت به قوانین گاهی زیان‌های بزرگی را به همراه دارد

معاون دادستان نظامی استان همدان گفت: عدم آگاهی نسبت به قوانین و حدود و مجازات‌ها گاهی زیان‌های بزرگی را برای شخص و سازمان به همراه خواهد داشت.
کد خبر: ۹۰۸۴۲۷۲
|
۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴

عدم آگاهی نسبت به قوانین گاهی زیان‌های بزرگی را به همراه داردبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، دومین کارگاه توجیهی پیشگیری از جرائم نیروهای مسلح در تیپ 32 انصارالحسین(ع) همدان با حضور مشکاتی، معاون دادستان نظامی استان همدان برگزار شد.

دادیار دادگاه نظامی استان همدان در این کارگاه با اشاره به نقش قوانین در شرع و تأثیر وضع قانون در زندگی بشری بیان داشت: کلیه مواد قانونی قانون مجازات منطبق بر شرع بوده و یا با آن موافق است بنابراین قانون ما در راستای احیاء و تعظیم شعائر دینی است و همه باید از آن تبعیت کرده و آن را مراعات کنیم.

مشکاتی افزود: عدم آگاهی نسبت به قوانین و حدود و مجازات‌ها گاهی زیان‌های بزرگی را برای شخص و سازمان به همراه خواهد داشت بنابراین باید با دقت تمام، اصول و قوانین جرائم و فعالیت‌های نیروهای مسلح را رعایت کرد.

وی ملاک عمل را برای نیروهای مسلح قانون دانست و اظهار داشت: با وجود اهمیت و حساسیت فوق العاده در مأموریت‌ها، نیروهای مسلح هرگز رفتار و برخوردی خارج از قانون اساسی نخواهند داشت.

معاون دادستان نظامی استان همدان در ادامه به ذکر برخی مصادیق پرونده‌های جرائم نیروهای مسلح پرداخت و تأکید کرد: سعی همگان باید بر این باشد که میزان وقوع جرم در نیروهای مسلح به صفر برسد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار