خبرهای داغ:
جلسه توجیهی سرگروه‌های صادقین کارکنان تیپ 32 انصارالحسین(ع) استان همدان در راستای موضوع گروه‌های مباحثه‌گری امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۳۸۳۳
|
۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹

برگزاری کارگاه توجیهی سرحلقه‌های صادقین تیپ انصارالحسین(ع)همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، جلسه توجیهی سرگروه‌های صادقین کارکنان تیپ 32 انصارالحسین(ع) در راستای موضوع گروه‌های مباحثه‌گری امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد.

حجت الاسلام مسیح الله عبدی در  این جلسه با گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: در صورتی می‌توانیم ادعا کنیم امام زمان(عج) از ما راضی است که کارها و وظایف محوله را در دوران انتظار به نحو احسن انجام دهیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ انصارالحسین(ع)  با اشاره به اهمیت مباحثه‌گری و هم اندیشی موضوع امربه معروف اظهار داشت: با مطالعه کافی و استفاده از تجربیات می‌توان به نتایج تشکیل این گروه‌ها و اندیشه‌ورزی‌ها امیدوار بود.

وی با اشاره به برخی شرایط و اصول امربه معروف و نهی از منکر بیان داشت: پرهیز از ورود به موضوعات و حریم شخصی افراد و تجسس در امور دیگران از شرایط مهم نهی از منکر است.

عبدی افزود: در موضوع نهی از منکر باید ابتدا منکر را شناخت و اینگونه نباشد که چیزی را که به سلیقه و پسند خود منکر می‌دانیم مردم را هم از آن نهی کنیم و نیز  باید مراتب امر به معروف و نهی از منکر مورد توجه قرار بگیرد.

* باید تلاش کرد امر به معروف در بین ارکان و نیروهای سپاه و بسیج بیش از پیش نهادینه شود

جانشین فرمانده تیپ32 انصارالحسین(ع) همدان نیز در این جلسه با ذکر و تشریح برخی ابلاغیات و اهمیت موضوع امر به معروف در سپاه اظهار داشت: این موضوع به طور ویژه مورد توجه و توقع مدیران سپاه بوده و باید تلاش کرد تا امر به معروف در بین ارکان و نیروهای سپاه و بسیج بیش از پیش نهادینه شود.

سرهنگ محمد جنتی اظهار داشت: هم اکنون در تمام رده‌های تابعه سپاه انصارالحسین(ع) گروه‌های صادقین با موضوع امربه معروف و نهی از منکر در حال مباحثه و هم اندیشی است و بسیاری از این گروه‌ها فعالانه و در بازه زمانی مشخص فعالیت کرده و خروجی جلسات را در سطح سازمان و پایوران تشریح و اشاعه می‌کنند.

وی تأکید کرد: با تقویت ارتباط صمیمی و مودت بین کارکنان و تشکیل حلقه‌های انس و هم اندیشی بین مدیران و آحاد کارکنان می‌توان منکرات و نقاط ضعف سازمانی را به حداقل خود رساند.

در ادامه، سرگروه‌های صادقین کارکنان یگان به بیان نقطه نظرات و پیشنهادهای خود در راستای بهبود کیفی موضوع فرهنگ سازی امر به معروف و نهی از منکر پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات