خبرهای داغ:
فرمانده سپاه استان همدان عنوان کرد

ضرورت سرمایه‌گذاری و استفاده از ظرفیت دانش‌آموزی از اهداف طرح شهید «بهنام محمودی»

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اجرای طرح شهید «بهنام محمدی» گفت: اهداف و اهمیت استفاده از ظرفیت دانش آموزی در بلندمدت و ضرورت سرمایه گذاری در این قشر از جمله اهداف طرح شهید «بهنام محمودی» است.
کد خبر: ۸۹۶۹۵۸۲
|
۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱

ضرورت سرمایه‌گذاری و استفاده از ظرفیت دانش‌آموزی از اهداف طرح شهید «بهنام محمودی»به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، اولین جلسه طرح شهید «بهنام محمدی» در راستای اعتلای دانش آموزی (ارتباط خانه، مدرسه و مسجد) به حضور فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان و اعضا در سالن جلسات سپاه استان همدان برگزار شد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در این جلسه با تأکید بر اعتلای بسیج دانش آموزی بر لزوم توجه به طرح شهید «بهنام محمدی» که از طرح های هفتگانه اعتلای بسیج است، تأکید کرد.

سردار مظاهر مجیدی عنوان کرد: اهداف و اهمیت استفاده از ظرفیت دانش آموزی در بلندمدت و ضرورت سرمایه گذاری در این قشر از جمله اهداف طرح شهید «بهنام محمودی» است.

وی در ادامه سخنانش تصریح کرد: از مهمترین ارکان این طرح اتصال مدرسه، مسجد و خانواده است که باید مورد توجه قرار گیرد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ابراز داشت: از ویژگی های این طرح برای رسیدن به اهداف تربیت محوری، مسجد محوری، خانواده فعال و کارآمدسازی هدفمند در خدمت نیازهای واقعی جامعه اسلامی و آرمانی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات