خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج سپاه خوسف:

شهید بهشتی نماد عدالت و عدالت گستری بود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج سپاه خوسف گفت: هفتم تیر ماه یادآور آن روز هایی است که تروریست ها سعی داشتند سرمایه های انقلاب را از مردم ایران بگیرند و یکی از این سرمایه ها شهید بهشتی و 72 تن از یاران باوفایش بودند که جان خود را در مقابل حملات تروریستی معاندین از دست دادند و در خون خودشان غلطیدند.
کد خبر: ۹۰۳۰۴۸۹
|
۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷

حجت الاسلام و المسلمین الوانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج سپاه خوسف در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی اظهارداشت: شهید بهشتی خون خود را به پای انقلاب ریخت تا اسلام زنده بماند، حجاب بر سر خانم ها بماند و انقلاب جاودانه شود و استکبار نتواند استقلال این ملت را از آنان بگیرد.

وی  با اشاره به فرمایش حضرت امام (ره) که فرمودند " شهید بهشتی برای ایران خودش یک امت بود" اظهار داشت: شهادت فوز عظیمی است و شهداء در راه این فوز عظمی از بهترین دارایی و سرمایه خود که جان شیرین شان است گذشتند و با خدا معامله کردند و آخرت خود را روشن کردند، که همانا شهادت نزد خدا بسیار با ارزش و گرانبهاست.

وی افزود: هفتم تیر ماه یادآور آن روزهایی است که تروریست ها سعی داشتند سرمایه های انقلاب را از مردم ایران بگیرند و یکی از این سرمایه ها شهید بهشتی و 72 تن از یاران با وفایش بودند که جان خود را در مقابل حملات تروریستی معاندین از دست دادند و در خون خودشان غلطیدند.

وی در اظهار داشت: هفتم تیر و شهادت شهید بهشتی را هفته قوه قضائیه نامیده اند زیرا که شهید بهشتی نماد عدالت و عدالت گستری بود و بر مسند قوه قضائیه جان خود را نثار انقلاب و نظام کرد.

وی در پایان گفت: شهید بهشتی عالم ربانی بود که مظلومانه با مسئولیتی که جامعه و کشور بر عهده داشت در راه دفاع از ولایت به شهادت رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها