خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله (ع) شیراز گفت: در سال گذشته و امسال، یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار طرح‌های محرومیت زدایی و خوداشتغالی در این ناحیه هزینه شده است.
کد خبر: ۹۰۳۰۳۶۲
|
۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از شیراز، سرهنگ پاسدار محمد جعفر دوستدار ضمن بازدید از کارگاه های خوداشتغالی که توسط سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز راه اندازی شده، درجمع خبرنگاران اظهار داشت: درراستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای داخلی، 98 طرح عمرانی ازسوی ناحیه  بقیه‌الله(عج) شیراز درمناطق محروم و کم برخوردار اجرایی شده‌است.

وی از راه‌اندازی کارگاه اشتغال تابستان امسال در شیراز خبرداد و افزود: با راه‌اندازی این مجموعه تولیدی و خود اشتغالی زمینه اشتغال بسیاری از جوانان جویای‌کار در شیراز فراهم می‌شود.

دوستدار ساخت، مرمت، بازسازی منازل محرومان، اماکن مذهبی، خانه عالم،کتابخانه، سالن  ورزشی و نیز کارگاه خود اشتغالی با اعتباری  افزون بر یک میلیارد و 300 میلیون تومان را از جمله طرح‌هایی عنوان کرد که در سال گذشته احداث و امسال نیز به بهره‌برداری  می‌رسد.

فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(ع) شیراز همچنین از بهره برداری مجموعه تولیدی و خود اشتغالی این ناحیه تا دوماه دیگر خبر داد که زمینه اشتغال بسیاری از جوانان جویای‌کار در شیراز فراهم می کند.

وی با خاطرنشان ساختن اینکه ازسوی بسیج‌سازندگی سپاه ناحیه بقیه‌الله(ع) شیراز 26 فقره تسهیلات خود اشتغالی درقالب کارگاه‌های کوچک زودبازده اعطا شده است تصریح کرد: راه‌اندازی 8 کارگاه هنری زود بازده با اشتغالزایی 30 نفردرخانه‌ای که ازسوی یکی از خیران  واگذار شده شامل کارگاه‌های نگارگری، چوب، خیاطی، پیکرتراشی، نهالستان، عروسک‌سازی، گوهرتراشی و چرم از سوی بسیج سازندگی ناحیه بقیه‌الله(ع) شیراز اجرا شده‌است.

دوستدار بیان داشت: از 22 گروه جهادی سال گذشته 10 گروه و امسال 12 گروه برای ارائه خدمات محرومیت زدایی به مناطق محروم  اعزام و با برنامه‌ریزی انجام شده ازاین پس هرگروه به مدت  3 تا 5 سال در محل تعیین شده استقرار می‌یابند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها