خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد استان فارس گفت: این دهه بستر مناسبی برای ساخت فرهنگ است.
کد خبر: ۹۰۲۹۹۴۸
|
۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از شیراز، صابر سهرابی در جلسه هماهنگی شورای دهه کرامت در سالن شهید دستغیب حرم شاهچراغ (ع) اظهار داشت: عزت و شرف بر مردمان فارس همیشگی است و از آن زمان که وجود مقدس حضرت شاهچراغ (ع) در برهه ای از تاریخ نگین شهر شد، چهره نورانی ولایت نیز در این شهر توسعه یافت.

سهرابی حرم مطهر امام رضا (ع) را منبع نور کشور خواند و بیان کرد: این نور تا حرم حضرت معصومه (س) خواهر بزرگوارشان ادامه دارد و تا دیگر حرم های مطهر نیز گسترش می یابد.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارساد استان فارس دهه کرامت را دهه عشق دانست و گفت: این دهه بستر مناسبی برای ساخت فرهنگ است و از دیرباز توسط مردی از جنس نور و ارزش های اصیل و ناب محمدی در فارس با درایت و علم و ادامه مسیر ائمه اطهار، توسط علمایی مانند آیت الله دستغیب، آیت الله حایری شیرازی و آیت الله ایمانی ادامه یافته است.

سهرابی رسالت ما را اعتلای فرهنگی مذهبی در جامعه خواند و تصریح کرد: علما و هنرمندان رسالت ایران را با بهره از تمام حوزه ها به مرحله ظهور رساندند و به تعبیر مقام معظم رهبری هر فرهنگی با هنر تلفیق نشود ماندگار نیست.

وی خاطرنشان کرد: فرهنگ را به سمت تعالی، کمال و معرفت ببریم تا آیندگان به ما افتخار ورزند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان فارس پیشنهادی برای معرفی حرم شاهچراغ (ع) مطرح کرد و گفت: در حرم های دیگر هیچ صحن یا نمادی به نام حضرت شاهچراغ (ع) وجود ندارد و این را باید مدنظر قرار دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها