خبرهای داغ:
با حضور فرمانده ناحیه بسیج امام حسین(ع) قم صورت گرفت

برگزاری نشست هم اندیشی قرارگاه شهید «بهنام محمدی»

نشست هم اندیشی قرارگاه شهید بهنام محمدی با محوریت قرارگاه فرهنگی مسجد و با حضور فرمانده ناحیه بسیج امام حسین(ع) برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۲۸۱۰۱
|
۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم،  نشست هم اندیشی قرارگاه شهید محمدی با محوریت قرارگاه فرهنگی مسجد و با حضور فرمانده ناحیه بسیج امام حسین(ع)، فرمانده بسیج دانش آموزی و همچنین فرماندهان حوزه‌های مقاومت بسیج برگزار شد.

این نشست با محوریت شبکه روشنگری و با هدف برنامه ریزی‌های بومی محلی و سالم سازی بوستان‌ها که از مهم‌ترین برنامه‌های طرح اعتلای بسیج در سال ۹۷ است، برگزار شد.
«مهدی کبیری پور» فرمانده ناحیه بسیج امام حسین (ع) در  حاشیه این نشست در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم با اشاره به اهمیت طرح اعتلای بسیج، خدمت رسانی در زمینه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی را از مهمترین محور‌های این طرح دانست و افزود: یکی از مکان‌هایی که میتوان این خدمات را ارائه کرد بوستان‌های سطح شهر است که به همت بسیجیان عزیز برنامه‌های منسجم و هدفمندی در سطح این بوستان‌ها در حال برگزاری است.
حسین درخشان نیا جانشین فرماندهی ناحیه بسیج امام حسین(ع) نیز گفت: قرارگاه شهید بهنام محمدی از زیرشاخه‌های طرح اعتلای بسیج با هدف برقراری ارتباط دانش آموزان با مسجد است و نشست مذکور، با موضوع بررسی موانع پیش روی اجرای کیفی طرح و همچنین ارائه نظرات و پیشنهادات توسط ارکان این قرارگاه برگزار شد.

ارسال نظرات