خبرهای داغ:

توزیع ۱۱۴سبد غذایی به نیت سورهای قرآن در بین نیازمندان هندیجان

مسئول موسسه خیریه هندیجان از توزیع ۱۱۴سبد غذایی به ارزش مبلغی ۹میلیون تومان به نیت ختم سورهای قرآن با مشارکت خیرین و بسیجیان و باهمت اعضای موسسه خیریه ناجیان سبز اندیش مهرویان هندیجان درمیان خانواده های بی سرپرست و بی بضاعت هندیجان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۲۶۹۰۸
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۴
سید هادی هاشمی نسب پیش از ظهر جمعه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد:در ایام ماه مبارک رمضان و قبل از عید سعید فطر با مشارکت خیرین هندیجان  سبدهای غذایی پس از جمع آوری پول های اهدایی مردم مایحتاج ضروری و مصرفی غذایی خریداری و با حفظ احترام افراد نیازمند در میان آنها توزیع شدند.
 
وی افزود:برنامه های خیر خواهانه موسسه خیریه در ماه مبارک رمضان با برگزاری جشنواره های غذاهای سنتی که هزینه های آن صرف افراد نیاز مند شده با پشتیبانی خیرین شهرستان در چندین مرحله برگزار که با این اقدام موجب رضایتمندی خانواده های محروم شده است.
 
 
وی بابیان پیگیری دیگر برنامه های خیریه در هندیجان گفت:تعدادی از خانواده های یتیم نیاز به حمایت و کمک رسانی دارند که با هماهنگی و همفکری با راه اندازی کارگاه تولید ی می توان این تعداد را از این افراد را بهتر سرپرستی و به یک خود باوری و خود اکتفایی رساند .
 
هاشمی نسب مسئول موسسه خیریه هندیجان عنوان کرد:برنامه های خوبی برای خدمات رسانی شایسته به افراد نیازمند هندیجان در طول سال تدارک دیده شده که با همکاری بیشتر مردم خیر و مسئولان می توان کمک رسانی را در شهرستان افزایش داد.
 
وی با اشاره به عملکرد خوب موسسه در این چندسال بیان کرد:موسسه خیریه شهرستان در این چند انواع برنامه های خیریه را راه اندازی کرده که مهمترین آنها برپایی جشنواره های محصولات غذایی بانوان شهرستان با بیش از ۱۰۰آشپز بانو خیر و پول حاصل از آن صرف نیازهای خانواده های بی بضاعت و بی سرپرست شده واین روند اقدامات همچنان با تمام توان برای رفاه حال محرومین شهرستان هندیجان با جدیت ادامه خواهد داشت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها