خبرهای داغ:
به همت معاونت آماد و پشتیبانی سپاه استان سمنان؛

تهیه جهیزیه برای افراد کم درآمد در قالب طرح غدیر در سمنان اجرا شد+ عکس

به همت معاونت آماد و پشتیبانی سپاه استان سمنان تهیه جهیزیه برای افراد کم درآمد در قالب طرح غدیر در سمنان اجرا شد
کد خبر: ۹۰۲۶۸۲۸
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، به همت معاونت آماد و پشتیبانی سپاه استان سمنان تهیه جهیزیه برای افراد کم درآمد با 40% تخفیف در قالب طرح طرح غدیر در سمنان اجرا شد.

 مهدی کاشفی معاونت آماد و پشتیبانی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، اعلام کرد: طرح غدیر (تهیه جهیزیه برای افراد کم درآمد با 40% تخفیف) از سال 1395 جهت کمک به خانواده های کم درآمد و ترویج فرهنگ ازدواج آسان و سنت حسنه رسول الله شروع شده است
وی گفت: تا بحال 85 سری کامل جهیزیه تهیه و در دو قالب 18 قلمه با مبالغ سه میلیون و هفتصد و چهارمیلیون و دویست هزار تومان آماده شده و از خیرین و علاقه مندان جهت مشارکت در این امر حسنه دعوت به عمل می آید تا با هر مبلغی در این امر خیر همدلی وشرکت نمایند و در این راستا خیرین میتوانند جهت کسب اطلاعات بیشتر یا دریافت شماره حساب مشارکت به معاونت آماد استان سمنان مراجعه یا با شماره تماس 09192310023 برادر دین پرور و 09194311621 برادر معینی تماس حاصل کنند.
وی افزود:  نمونه ای از این جهیزیه ها در حسینیه شهدای آماد این معاونت جهت رویت خیرین موجود می باشد و همچنین افراد معتمد مانند فرماندهان پایگاه های بسیج و پاسداران و فرماندهان حوزه های بسیج و... میتوانند افرادی را که مستحق دریافت این جهیزیه می باشند را به این معاونت معرفی نمایند.
معاونت آماد و پشتیبانی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: فرصت مشارکت در این امر خداپسندانه تا پایان خرداد ماه بوده و این جهیزیه ها بعد از واریز مبلغ و تکمیل آن ظرف مدت یک هفته توسط معاونت آماد و پشتیبانی خریداری و با ایاب و ذهاب رایگان در اختیار زوج های جوان و نیازمندان شناسایی شده قرار میگیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها