خبرهای داغ:

برگزاری مراسم افطاری بیت آیت الله شاهرودی+تصاویر

مراسم افطاری در بیت آیت الله العظمی شاهرودی در شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۲۶۴۴۴
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به مناسبت ماه مبارک رمضان؛ برنامه ضیافت افطاری در بیت آیت الله العظمی شاهرودی با حضور اقشار مختلف مردم در شاهرود برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین شاهرودی، نوه مرحوم آیت الله العظمی سیدمحمود شاهرودی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برپایی سفره افطاری در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: چهارسال است که برنامه افطاری از کمک‌های مردمی مثل عقیقه یا کمک‌های جنسی و نقدی، خدا توفیق داده که عده‌ای به فیض برسند و به نقل حدیث کسی که سعیی در کار خیر می‌کند انگار انجام داده است و ما هم تلاش می‌کنیم خوشه‌ای چیده باشیم که به درد آخرت ما بخورد.
وی افزود: از جلسه اول برپایی افطاری مردم استقبال کردند و از خدا می‌خواهیم از بانیان و خدمت کنندگان و همه قبول نماید و خیر ببرند و ما هم خدمت می‌کنیم.
شاهرودی با بیان اینکه هر ساله با کمک خیرین ضیافت افطاری سه تا چهار شب در بیت برپاست گفت: در طول سال نیز در اعیاد و شهادت ائمه با خیرات و کمک مردم برنامه‌ها گرفته می‌شود و سفره برپاست که خداوند قبول کند.
وی افزود: در عید قربان امسال ۲۰ گوسفند در همین بیت قربانی شد و بین نیازمندان توزیع گردید و برنامه‌های متنوعی اجرا می‌شود که تشویق بشود برای شرکت مردم و بانیان خیر برای برگزاری این مجالس و روح شهدا و ائمه و علما و بانیان این مجالس این برنامه‌ها فیض ببرند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها