مسئول امور روحانیون سپاه روح الله گفت: برنامه های بسیج باید مسجد محور باشد ،نقش روحانیون وامامان جماعت مساجد را در اجرای هر چه بهتر و تاثیر گذارتر برنامه ها موثر دانستند.
کد خبر: ۹۰۲۶۳۹۹
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی در خنداب؛ حجت الاسلام محمود زاده در همایش روحانیون شهرستان خنداب با موضوع هم افزایی بین مسجد و بسیج خواستار ارتباط و هم افزایی مساجد و بسیج شد و همیاری امامان جماعت مساجد را در این امر تاثیر گذار دانست.

وی با تاکید بر اینکه اقدامات ارزنده‌ای تابه امروز در بسیج صورت گرفته است، افزود: مقام معظم رهبری فرمودند برای رسیدن به جامعه اسلامی دو رکن واجب است که نیازمند تولید فکر و اندیشه و همچنین انسان‌سازی هستیم، بایستی در بسیج به سمت انجام اقداماتی اثرگذار برویم که این تاثیرگذاری ماندگار باشد.

وی تصریح کرد: بسیج در پیشبرد اهداف انقلاب نقش بسزایی ایفا می‌کند و در عرصه‌های علمی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، محرومیت‌زدایی و سازندگی حضور گسترده‌ای دارند.

مسئول امور روحانیون سپاه روح الله با اشاره به نقش فعال مساجد در شکل گیری انقلاب اسلامی گفت: همه فعالیت‌های بسیج بایستی حول محور مسجد باشد متاسفانه مسجد سنگری است که در گذشت سالیان مسئولین از آن غافل شده‌ اند در حالیکه تمامی اقشار می‌توانند در کنار مساجد اثرگذارتر باشند.
حجت الاسلام محمود زاده با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان و تعطیلی مدارس در خواست هم افزایی بسیج و روحانیون جهت مدیریت اوغات فراغت نوجوانان شهرستان با محوریت مساجد را داشته و این امر را در راستای اهداف بسیج جهت راهنمایی نوجوانان از مدرسه به پایگاه دانستند.

مسئول امور روحانیون سپاه روح الله در پایان گفت: برگزاری مراسم و برنامه های قرانی را در مساجد و پایگاه ها بسیار موثر در تقویت مبانی دینی جوانان و نوجوانان است و نقش روحانیون را در برگزاری این برنامه ها محوری می باشد.

ارسال نظرات