محمدرضا صبور گفت:امروز و با قرار گرفتن در آستانه انتخابات نیز حضور و مشارکت مردم احساس می‌شود، چرا که با پای کار بودن مردم است که خط بطلانی بر خیال‌های خام و آشفته دشمنان کشیده می‌شود و آنجاست که اقتدار ایران اسلامی به رخ جهانیان کشیده خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۸۱۸۴۰
|
۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از ساوه مهندس محمدرضا صبور فعال دانشجویی درخصوص مشارکت مردم در انتخابات گفت:مردم در همه عرصه‌ها راهگشا بوده و هر کجا که سدی ایجاد شده مشارکت مردم سد شکن بوده است، امروز و با قرار گرفتن در آستانه انتخابات نیز حضور و مشارکت مردم احساس می‌شود، چرا که با پای کار بودن مردم است که خط بطلانی بر خیال‌های خام و آشفته دشمنان کشیده می‌شود و آنجاست که اقتدار ایران اسلامی به رخ جهانیان کشیده خواهد شد.


وی گفت:راهبردهای نظام برای انتخابات به نظر بنده هم انتخاب کنندگان، هم انتخاب شوندگان مسئولیت‌هایی برعهده دارند که باید آنها را به نحو احسن انجام دهند و مشارکت بالا در انتخابات نشان دهنده اقتدار ملی بوده و حضور مردم در پای صندوق رای بسیار مهم است.


صبور ادامه داد: همان گونه که حضرت امام (ره) فرمودند مجلس در راس امور است و مقام معظم رهبری هم تاکید کردند که انتخابات پایه تحول و راه‌حل مشکلات است و همه کسانی که مخاطبانی دارند وظیفه دارند مردم را به انتخابات دعوت کنند، لذا نیازمند شرکت آحاد مردم به ویژه قشر دانشگاهی در انتخابات اسفندماه هستیم.

ایشان افزود:با توجه به نقش قشر جوان بویژه دانشجویان در میدان انتخابات، دانشگاه ما باید یک دانشگاه سیاسی باشد.
مهمترین رسالت دانشگاه ها در انتخابات ، روشنگری ، هدایت و تبیین اهمیت انتخابات است.


فعال دانشجویی ساوه تصریح کرد:دانشجویان باید با تبیین‌گری برای افزایش مشارکت انتخابات نقش آفرینی کنند و از دانشجویان و تشکل های دانشجویی انتظار است که با برگزاری تریبون‌های آزاد و تبیین‌گری برای افزایش مشارکت انتخابات نقش‌آفرینی کنند.

صبور افزود:مقام معظم رهبری مدظله‌العالی بسیار تاکید دارند که انتخابات باید به گونه‌ای باشند که همه مردم احساس کنند در این انتخابات شریک هستند و مشارکت باید معنادار و فعال باشد.
پس بهترین کار برای ناکام گذاشتن دشمن مشارکت در انتخابات است.

وی در پایان با اشاره به اینکه دشمن همیشه از مشارکت در انتخابات واهمه داشته است و تلاش می‌کند با اقداماتی نظیر ایجاد شبهه، مشارکت مردم در سرنوشتشان را کمرنگ کند و دانشگاه‌ها باید برای افزایش مشارکت، فعالیت و این مسئله را تبیین کنند پس بنابراین یکی از اهداف اصلی و مهم ما افزایش مشارکت است و در مرحله دوم باید انتخاب اصلح را مد نظر قرار دهیم و باید تلاش کنیم افراد متعهد، متخصص و توانمند وارد مجلس کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات