خبرهای داغ:

برپایی ۲۶ ایستگاه افطاری ساده توسط معاونت فرهنگی سپاه خوزستان

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان از برپایی ۲۶ ایستگاه افطاری ساده توسط این معاونت با مشارکت معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری اهواز و خیرین خبرداد.
کد خبر: ۹۰۲۶۲۸۹
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۱

حجت الاسلام سیدامیر میرعلایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از اهواز با اشاره به فعالیت‌های معاونت فرهنگی و اجتماعی سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان اظهار داشت: به مناسبت ماه مبارک رمضان این معاونت با مشارکت معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری اهواز اقدام به برپایی موکب کریم اهل بیت(ع) یا سفره‌های افطاری ساده کرده است.

وی ادامه داد: این ایستگاه‌های صلواتی در 26 نقطه اهواز در راستای بیانات رهبرمعظم انقلاب درخصوص افطاری ساده است که شهروندان در هنگام اذان و افطار، بتوانند از غذای ساده بهره‌مند شوند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان گفت: در این ایستگاه‌های لقمه‌های نان و پنیر، شیر، خرما در میان مردم و شهروندان توزیع می‌شد؛ همچنین مناسبت‌هایی همچون ارتحال امام خمینی(ره)، شب‌های قدر و میلاد امام حسن مجتبی(ع) نیز گرامی داشته شد.

وی عنوان کرد: فعالیت برخی از ایستگاه‌های افطاری ساده و صلواتی تا عید سعید فطر ادامه خواهد داشت و در روز عید به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.

حجت الاسلام میرعلایی گفت: این اقدام توسط معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان، معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری اهواز و خیرین اهوازی انجام شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان عنوان کرد: استقبال مردم و خیرین از این برنامه قابل توجه بود و جوانان و نوجوانان بسیاری همکاری خوبی در زمینه آماده‌سازی افطار داشتند.

وی ادامه داد: این ایستگاه‌ها در محله‌های زرگان، زیتون، امانیه و میدان ساعت، حسینیه ثارالله، چهار راه آبادان، خیابان سلمان فارسی، ملاشیه و بهشت‌آباد، کیانپارس برپا شده‌اند.

حجت الاسلام میرعلایی خاطرنشان کرد: هدف از برپایی این ایستگاه‌ها علاوه بر ترویج فرهنگ اطعام ساده باتوجه به بیانات رهبرمعظم انقلاب، مردمی کردن ثواب اطعام و افطاری دادن است؛ همچنین از این طریق کوچه و خیابان‌های شهر رنگ و بوی ماه رمضان به خود گرفته و مقابله‌ی با روزه‌خواری است.

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در سطح استان خوزستان

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان با اشاره به برگزاری برگزاری محفل انس با قرآن کریم در سطح استان، اظهار داشت: در این ویژه برنامه از قاریان کشوری و استانی جهت حضور در محافل دعوت شد.

وی ادامه داد: بیش از 40 محفل انس با قرآن کریم در سطح استان خوزستان باحضور پرشور مردم استان و قاریان کشوری برگزار شد.

برگزاری جشن تکلیف روزه‌اولی خوزستانی

حجت الاسلام میرعلایی با اشاره به برگزاری جشن تکلیف روزه‌اولی‌های استان خوزستان به مناسبت ماه رمضان، گفت: این برنامه در سطح شهرستان‌های مختلف و با استقبال قابل توجه از سوی روزه‌اولی‌ها همراه شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها