خبرهای داغ:
در بخشی از این یادداشت آمده است: قرارداد FATF برجام اقتصادی است و معاهده‌ای با طعم حقوق بشر و مبارزه با تروریسم، همراه با عواقبی تلخ که در معاهداتی نظیر برجام شاهد آن بودیم.
کد خبر: ۹۰۲۶۲۴۱
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از شیراز، علی شجاعی عضو شواری تببین مواضع بسیج دانشجویی استهبان در یادداشتی نوشت:

از روزهایی که تاکید رهبری بر مسئله‌ی «نفوذ» مورد هجوم برخی جریانات قرار می‌گرفت مشخصا اتفاقاتی در شرف وقوع قابل پیش‌بینی بودند، تاکید مکرر رهبر انقلاب بر واژه‌ی نفوذ و گوشزد کردن تذکراتی از قبیل «انقلابی بودن» به نهاد های حساس حکومتی از جمله در دیدار با اعضای مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی بیانگر ظهور پدیده‌هایی به موازات برجام بود.

"خسارت محضی" که رهبر بدبینی خود نسبت به آن را از چندی پیش اعلام داشته بود.

بعد از توتال، سند ۲۰۳۰ و قراردادها و معاهداتی نظیر آن حال نوبت به معاهده‌ی FATF رسیده‌ است، معاهده‌ای که پیوستن به آن به منزله‌ی تروریست دانستن نیروهای نظامی ایران و پشت کردن به زحمات چندساله‌ی نیروهای گمنام مبارز در افغانستان، سوریه و عراق است، نمایندگان محترم می‌دانند بعد از پیوستن به این معاهده باید قاسم سلیمانی را با برچسب تروریست مورد خطاب قرار دهند؟!

طرف‌های عضو در معاهده‌ی FATF بارها نگرانی خود را از حمایت ایران از تروریسم اعلام داشته اند، نظم نوین خاورمیانه در حال شکل گیری است اما عامدا توسط عده‌ای نادیده گرفته می‌شود.

نمایندگان محترم مجلس اگر قرار بر این بود که از وجهه جهانی ایران دفاع کنند و به فکر تروریست خطاب نکردن ایران باشند باید در برابر محکوم کردن ایران در دادگاه ‌های آمریکا به خاطر حادثه‌ی ۱۱ سپتامبر واکنش نشان می‌دادند.

برجام، برنامه‌ی هسته‌ای را مختل و سرعت روند رشد آن را کاهش داد و حالا با فشار‌های ظالمانه و نرمش‌های خائنانه‌ی برخی دیگر! برجامی اقتصادی در حال تصویب توسط نمایندگان ملت است.

معاهده‌ی FATF از ایران قطع روابط با اشخاص مشمول تحریم‌های آمریکا را خواستار است به نوعی نمایندگان با تصویب آن به خودزنی در عرصه‌ی سیاسی و پایمال کردن اهداف نمایندگی خود مشغول شده‌اند.

معاهده‌ای با طعم حقوق بشر و مبارزه با تروریسم همراه با عواقبی تلخ که در معاهداتی نظیر برجام شاهد آن بودیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها