خبرهای داغ:
رئیس بسیج اساتید استان سمنان:

اندیشکده فرهنگ کار و کارآفرینی بسیج اساتید استان سمنان راه‌اندازی می‌شود

رئیس بسیج اساتید استان سمنان در گردهمایی اساتید بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود گفت: ما در استان سمنان با توجه به ظرفیت و شناختی که از اساتید بسیجی این استان داریم موضوع فرهنگ کار و کارآفرینی را برای تأسیس اندیشکده مطرح کردیم که مورد قبول هم واقع شد.
کد خبر: ۹۰۲۶۱۴۹
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، دکتر سیف‌الله سعدالدین در جمع اساتید بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود گفت: ما در استان سمنان با توجه به ظرفیت و شناختی که از اساتید بسیجی این استان داریم موضوع فرهنگ کار و کارآفرینی را برای تأسیس اندیشکده مطرح کردیم که مورد قبول هم واقع شد.
وی با اشاره به اینکه اساتید برای طرح‌های اقتصادی بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری راهکار‌های عملی ارائه دهند گفت: بر پایه همین موضوع راه‌اندازی اندیشکده‌های راهبردی بسیج اساتید در دستور کار قرار گرفته است.
رئیس بسیج اساتید استان سمنان در توضیح فعالیت این اندیشکده‌ها افزود: اندیشکده‌ها برخلاف پژوهشکده‌ها، دانشکده‌ها و دیگر مراکز علمی است به‌طوری‌که بر اساس خرد جمعی بر اساس مباحثات و نشست‌های تخصصی بر حول یک محور و موضوع استخراج و راهکار عملیاتی آن ارائه می‌شود.
رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان اظهار کرد: ما در استان سمنان با توجه به ظرفیت و شناختی که از اساتید بسیجی این استان داریم موضوع فرهنگ کار و کارآفرینی را برای تأسیس اندیشکده مطرح کردیم که مورد قبول هم واقع شد.
سعدالدین در مورد اینکه چرا اندیشکده‌ای با این نام در استان سمنان انتخاب شده است بیان کرد: این موضوع ازاین‌جهت انتخاب شد که با اقتصاد دانش‌بنیان و اقتصاد مقاومتی و اشتغال پایدار بدون واسطه ارتباط پیدا می‌کند و از آن طرف توسعه فرهنگی مربوط به آن می‌تواند هم سنگ با دیگر مسائل فرهنگی روبه‌جلو پیش برود.
وی گفت: با توجه به فعالیت‌های خوب بسیج اساتید در دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود انتظار می‌رود در تأسیس اندیشکده راهبردی کار و کارآفرینی با توجه به الگوی صحیح اقدام انجام شود و اساتید محترم راهکار‌های عملی خود را ارائه دهند تا بتوان با تعامل سازنده و همفکری طرحی نو دراندازیم و به‌صورت عملی این راهکار‌ها را به جامعه ارائه دهیم که انتظار داریم بتوانیم اندیشکده موفقی را در سطح کشور معرفی کنیم و الحمدالله تاکنون بسیج اساتید توانسته است برنامه‌های موفقی را در استان به اجرا بگذارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها