خبرهای داغ:
امام جمعه سمنان:

دشمن آرزوی تضعیف نظام ایران اسلامی را به گور خواهد برد

امام جمعه سمنان با بیان اینکه دشمن با فشارهای سه‌گانه درصدد تضعیف نظام انقلاب اسلامی است، گفت: دشمن قصد دارد از طریق فشارهای اقتصادی، تحریم و فشارهای روانی نظام اسلامی را تضعیف کند و این آرزو را به گور خواهد برد.
کد خبر: ۹۰۲۴۹۳۲
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان اظهار کرد: ترامپ در نطقی گفته پس از خروج آمریکا از برجام «مرگ بر آمریکا» ی مردم ایران نرم‌تر شده و کاهش یافته است.

وی این مهم را از دیگر دروغ‌های ترامپ در دوران ریاستش دانست و افزود: مردم بابصیرت ولایتمدار ما امروز با حضور گسترده خود جواب ترامپ و همدستانش را باصلابت‌تر از گذشته با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» دادند.

امام جمعه سمنان فرمایشات مقام معظم رهبری در مرقد حضرت امام راحل را در پیشبرد اهداف عالی انقلاب و برای آنان که نظام را در این مهم ناکارآمد می‌دانند، شجاعانه و روشنگرانه دانست و خواستار توجه ویژه به این فرمایشات ایشان با مطالعه مکرر از آن شد.

شاهچراغی با بیان اینکه دشمن با فشارهای سه‌گانه درصدد تضعیف نظام انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: دشمن قصد دارد از طریق فشارهای اقتصادی، تحریم و فشارهای روانی نظام اسلامی را تضعیف کند و این آرزو را به گور خواهد برد.

وی بیان کرد: آمریکا و اروپا می‌خواهند برجام معیوب و نیمه‌جان را به کشور ما تحمیل کنند و از این طریق ما را از فعالیت هسته‌ای باز دارند.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان انرژی هسته‌ای را نیاز کشور دانست و افزود: مقام معظم رهبری هم با شجاعت تمام بر ادامه فعالیت هسته‌ای تأکید کردند.

شاهچراغی در ادامه سخنان خود عزل بنی‌صدر از سمت فرماندهی کل قوا و منتظری از سمت قائم‌مقامی را دو عزل حیدری در زمان حیات امام راحل عنوان کرد و گفت: امام راحل با این دو اقدام موانع پیشبرد اهداف عالی انقلاب اسلامی را برطرف کردند.

وی در همین رابطه افزود: در این برهه از انقلاب هم اگر کسی در مسیر قطار انقلاب نباشد، مقام معظم رهبری او را از قطار پیاده خواهند کرد.

امام جمعه سمنان با اشاره به مقام و منزلت شهیدان انقلاب اسلامی از آیت‌الله سعیدی به‌عنوان شهیدی یاد کرد که شهادت خود را در زمان طاغوت افتخاری بزرگ در راه ولایت می‌دانست.

شاهچراغی همچنین از مردم ولایتمدار استان سمنان به خاطر حضور پرشور در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام راحل، شب قدر و راهپیمایی دشمن‌شکن روز قدس قدردانی و تشکر کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها