خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
در بیانیه بسیج دانشجویی دانشکده فنی امام رضا نورآباد ممسنی آمده است:
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهید باکری دانشکده فنی امام رضا (ع) نورآباد ممسنی به مناسبت فرارسیدن روز قدس بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۰۲۴۷۷۰
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، متن این بیانیه به شرح زیر است:

 بِسمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیم

روز قدس سال 97 با توجه به حرکت‌هایی که در جهان رخ‌داده، فرصت مغتنمی برای آزادی‌خواهان سرتاسر جهان است تا با تشکیل جبهه‌ای متحد و مستحکم در برابر دشمنان اسلام، مهیای حکومت جهانی اسلام گردند و مؤید این بشارت، انقلاب‌های بیداری اسلامی و خیزش‌های ضد سرمایه‌داری در غرب و تشکیل جبههٔ پرقدرت مقاومت اسلامی حماس در فلسطین است.

نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس، توفیقی الهی و حرکتی پربرکت بود که با درایت ناخدای کشتی انقلاب اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (رضوان‌الله تعالی علیه( رقم خورد و سرچشمه یک حرکت عظیم و وحدت‌آفرین در جهان اسلام گشت.

حرکتی که اکنون در نقاط مختلف جهان به‌عنوان همایشی برای اقتدار و عدالت‌طلبی و ظلم‌ستیزی جهان اسلام بدل گشته است.

 بی‌شک حضور یکایک مسلمانان روزه‌دار در راهپیمایی روز جهانی قدس در اقصی نقاط جهان در آخرین جمعه ماه صیام و رحمت الهی، تأکیدی دوباره بر انسجام و وحدت ملت‌های مسلمان و خط بطلانی بر خواب‌های پریشان استکبار و دشمنان غاصب فلسطین مظلوم خواهد بود و روز قدس امسال باوجود جنایات بی‌پایان شیاطین و انتقال سفارت فتنه و فساد به قدس؛ میلیون‌ها مسلمان خود را آماده می‌کنند  تا این بار روز قدس را به‌روز ریشه‌کنی صهیونیسم جنایتکار و محکومیت جهانی او در افکار آزادیخواهان جهان تبدیل کنند.

 اینک ملت مجاهد فلسطین مقاومت اسلامی خود را باانگیزه و امید و عزمی خلل‌ناپذیر علیه اسرائیل غاصب به منصفه ظهور رسانده‌ است.

ملت ایران در راستای هدف متعالی و دوراندیشانه امام راحل و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی، روز قدس امسال را پرشور‌تر از گذشته برگزار و اطمینان دارد که ریشه درخت غصبی اسرائیل باهمت مقاومت از زمین بیرون آورده شده و با چند ضربه متحدانه فلسطین ویارانش سرنگون خواهد شد.

ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات میهمانان ماه رحمت و ضیافت الهی و گرامیداشت روز جهانی قدس از عموم مردم فهیم و همیشه درصحنه و روزه‌دار استان فارس به‌ویژه بسیجیان پایگاه‌های سراسر استان دعوت می‌کنیم تا ضمن حضور باصلابت در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر با آرمان‌های انقلاب و امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید بیعت نموده و تمام نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب‌ کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها