خبرهای داغ:
در بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی فارس آمده است: درواقع روز قدس، میعادگاه تمامی آزادی‌خواهان برای اعلام انزجار از مستکبران عالم که در رأس آن آمریکای وحشی و سگ هارش رژیم جعلی صهیونیستی است.
کد خبر: ۹۰۲۴۷۶۶
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از شیراز، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی فارس به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم ربّ قاصم الجبّارین

روز قدس یک روز جهانی است روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است. روز مقابله ملت‌هایی است که در زیر فشار ظلم ‌آمریکا و غیر امریکا بودند، در مقابل ابرقدرت‌هاست. روزی است که باید مستضعفین مجهز بشوند در مقابل مستکبرین و دماغ مستکبرین را به خاک بمالند...(حضرت امام خمینی (ره)

هفتادسال پیش و پس از پایان استعمار انگلستان بر فلسطین، در پی تصویب سازمان وابسته ملل متحد، رژیمی جعلی و نامشروع در سرزمین‌های فلسطین، به نام اسرائیل اعلام موجودیت کرد. رژیمی سفاک که از ابتدای حیات خود هرکجای عالم، ظلمی صورت گرفته و جنایتی بزرگ رخ‌داده، رد پای آن به‌وضوح قابل‌مشاهده است.

رژیم کودک کشی که در این سال‌ها با به شهادت رساندن قریب به42000نفر از مردم فلسطین بی‌شک ، چهره‌ای منفور از خود در اذهان آزادی خواهان عالم به ثبت رسانده است. البته سکوت و حتی همراهی کشورهای عربی که در این سال‌ها شاهد جنایات این رژیم خون‌خوار بوده‌اند، قطعاً کمتر از اسرائیل نیست.

یک سال پس از وقوع انقلاب اسلامی، امام راحل آن بزرگ‌مرد تاریخ بشریت، بانام گذاری آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان به‌روز قدس، امیدی دوباره در بین مظلومان جهان و به‌خصوص ساکنین سرزمین‌های اشغالی به جریان انداختند.

درواقع روز قدس، میعادگاه تمامی آزادی خواهان برای اعلام انزجار از مستکبران عالم که در رأس آن آمریکای وحشی و سگ هارش رژیم جعلی صهیونیستی هست.

معادلات کنونی جهان به شکلی رقم خورده است که امروز این مستکبران و جنایت‌کاران حقیقتاً به‌روزهای زوال و نابودی خود با سرعت نزدیک می‌شوند. به‌طوری‌که طبق وعده ولی امر مسلمین جهان بی‌شک تا کمتر از 22 سال دیگر، نامی از اسرائیل باقی نخواهد ماند و مسلمانان حقیقی جهان در مسجدالاقصی آزادانه در کنار هم به اقامه نماز خواهند پرداخت.

ملت روزه‌دار ایران هرساله در روز قدس، هم‌صدا با مسلمانان سراسر جهان در لبیک به‌فرمان امام خمینی(ره) ضمن به دوش کشیدن علم استکبارستیزی، با سردادن شعارهای "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" برای نابودی این قدرت‌های پوشالی لحظه‌شماری می‌کنند.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان فارس ضمن گرامی داشت روز جهانی قدس از آحاد ملت خداجوی استان فارس و شهر شیراز به‌خصوص دانشجویان عزیز سراسر دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان فارس برای حضور پرشور در راهپیمایی عظیم روز قدس و اعلام انزجار از استکبار جهانی دعوت به عمل می‌آورد.

وسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

۱۷ خردادماه ۱۳۹۷ مصادف با ۲۲ رمضان المبارک1439

ارسال نظرات
پر بیننده ها