خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه میامی

۵۰ سبد غذایی بین نیازمندان مناطق محروم میامی توزیع شد

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه میامی از توزیع ۵۰ سبد غذایی بین نیازمندان مناطق محروم این شهرستان خبر داد و گفت: ارزش این بسته‌های غذایی پنج میلیون و ۵۰۰ میلیون تومان برآورد می‌شود.
کد خبر: ۹۰۲۴۵۸۱
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲

به گزارش خبرنگار بسیج از میامی،

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه میامی از توزیع ۵۰ سبد غذایی بین نیازمندان مناطق محروم این شهرستان خبر داد و گفت: ارزش این بسته‌های غذایی پنج میلیون و ۵۰۰ میلیون تومان برآورد می‌شود.

سروان غلامرضا بسجانی در گفتگو با خبرنگار بسیج، بابیان اینکه در راستای محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی به مردم ۵۰ سبد غذایی هرکدام به ارزش ۱۱۰ هزار تومان بین نیازمندان میامی توزیع شد، ابراز داشت: ارزش این بسته‌های غذایی پنج میلیون و ۵۰۰ میلیون تومان است.

وی بابیان اینکه این بسته‌های غذایی شامل تن ماهی، روغن، خرما، پنیر، برنج، رب گوجه‌فرنگی و … است، افزود: این بسته‌های غذایی در ایام ارتحال ملکوتی امام راحل و ماه مبارک رمضان بین نیازمندان به منظور خدمت‌رسانی به مردم توزیع شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه میامی بابیان اینکه اردوهای جهادی یکروزه، سه روزه و ۱۰ روزه محلات و اقشار بسیج در نقاط محروم و کم برخوردار این شهرستان و بخش‌های تابعه اعزام می‌شوند، ابراز داشت: برنامه‌های این افراد عمران و آبادانی، سازندگی، امور فرهنگی، اقتصادی، آموزشی و پزشکی و غیره را شامل می‌شود.

بسجانی بابیان اینکه امروز بیشترین بیکاران را افراد فاقد مهارت تشکیل می‌دهند، تصریح کرد: برای رفع مشکل بیکاری و افزایش اشتغال باید در راستای ایجاد مهارت‌آموزی تلاش کرد بنابراین با بهره‌گیری از ظرفیت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای تلاش شد تا به معیشت خانواده‌ها از طریق حرفه‌آموزی کمک شود.

وی ضمن بیان اینکه با همکاری بانک‌های عامل به بسیجیان و عموم مردم در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی تسهیلات مناسب ارائه می‌شود، افزود: یکی دیگر از برنامه‌های بسیج سازندگی توجه به بخش کشاورزی است که در طرح همگام با کشاورز ضمن همکاری کانون بسیج مهندسان کشاورزی باهدف علمی شدن عرصه‌های کشاورزی اقدامات موثری در حال انجام است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه میامی بابیان اینکه در راستای حمایت از تولید داخل تلاش شد تا از کالاهای ساخت ایران استفاده شود، ابراز داشت: در خصوص تحقق منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر حمایت از کالای ایرانی کمیته‌هایی با دبیری حوزه مقاومت اصناف در سطح ادارات و نهادها به منظور هم‌اندیشی پیرامون مصرف کالای داخل تشکیل‌شده است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها