خبرهای داغ:
فرماندار شهرستان نهاوند تأکید کرد

ضرورت افزایش ظرفیت تولید تمام بخش‌ها در راستای تحقق تولید و اشتغال

فرماندار شهرستان نهاوند گفت: با وجود همه کارهایی که تاکنون صورت گرفته است، به دلیل ظرفیت های بسیار بالای شهرستان در تمام بخش‌ها، کارهای چشمگیری انجام نشده است بنابراین اگر انتظار تولید و اشتغال داریم، باید ظرفیت تولید این بخش‌ها را بالا ببریم.
کد خبر: ۹۰۲۳۱۰۲
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳

ضرورت افزایش ظرفیت تولید تمام بخش‌ها در راستای تحقق تولید و اشتغالبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، مراد ناصری در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان نهاوند اظهار داشت: اگر بخواهیم طراز شعار سال از سوی مقام معظم رهبری را جامه عمل بپوشانیم، باید آن را تا حد حماسه بالا بیاوریم و پیام اقتصاد مقاومتی را دریابیم و متناسب با ظرفیت‌های شهرستان از این پیام پرمغز استفاده کنیم.

وی افزود: اگر بخواهیم داشته‌ها و ظرفیت‌های نهاوند را دنبال کنیم راهی به جز این نیست که از همه آنها باید استفاده کنیم و با هر نگاه سیاسی و وابسته به هر طیف و جناحی، باید خدمت را در اولویت کار خود قرار دهیم و اطمینان دارم این دغدغه و مطالبه همه، از امام جمعه تا نماینده و همه گروه‌های سیاسی است.

فرماندار شهرستان نهاوند با بیان اینکه اجازه ندهید مسائل حاشیه فرصت‌ها را از شما بگیرد، تصریح کرد: آمده‌ام که خدمت کنم و در این راه از همه شما استمداد می‌طلبم و با شما عهد می‌بندم تا زمانی که در این شهر هستم، به جز خدمت به این مردم به چیز دیگری فکر نکنم.

وی با بیان اینکه من دار و دسته‌ای ندارم و وابسته به جناح خاصی نیستم، دار و دسته من شما مردم هستید، اظهار داشت: هوشمند کسی است که از لحظات و فرصت‌ها به درستی و به موقع استفاده کند بنابراین این حضور در بین شما را برای خود هم افتخار می‌دانم و هم یک فرصت طلایی و وظیفه خود می دانم ظرفیت‌های بالقوه این خطه را با کمک شما به بالفعل تبدیل کنم.

ناصری گفت: در بازدیدهای خود از واحدهای تولیدی شهرستان به این نتیجه رسیدم با وجود همه کارهایی که تاکنون صورت گرفته است، به دلیل ظرفیت های بسیار بالای شهرستان در تمام بخش‌ها، کارهای چشمگیری انجام نشده است بنابراین اگر انتظار تولید و اشتغال داریم، باید ظرفیت تولید این بخش‌ها را بالا ببریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات