خبرهای داغ:

برگزاری جشنواره خیریه و جشن میلاد حضرت امام حسن مجتبی(ع)درهندیجان

مسئول موسسه خیریه هندیجان گفت:به مناسبت ماه مبارک رمضان و ولادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) جشنواره خیریه غذاهای بومی ومحلی با۱۲۰نوع غذاوبا مشارکت ۸۰ نفرآشپزاز بانوان بسیجی و عضو موسسه خیریه ناجیان سبز اندیش مهرویان هندیجان همراه با جشن میلاد در پارک ۱۸فروردین با حضور مردم شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۲۳۰۲۱
|
۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ،شامگاه چهارشنبه همزمان با ماه مبارک رمضان و ولادت کریم اهل بیت(ع) حضرت امام حسن مجتبی(ع)جشنواره خیریه غذاهای بومی محلی با حضور مسئولان ، بانوان ،بسیجیان وآحاد مردم شهرستان هندیجان در پارک ۱۸فروردین با شکوه خاصی همراه با جشن میلاد  برگزار شد.
 
سید هادی هاشمی نسب دراین جشنواره خیریه غذا و جشن میلاد اظهار کرد:مشارکت مردم هندیجان دراین امر خداپسندانه حدود ۹۰ درصد مورد استقبال قرار گرفته که حضور بانوان نوجوان و جوان دربرگزاری جشنواره خیریه چشم گیر بود ه که نسبت به سالهای گذشته افزایش پیدا کرده است.
 
وی افزود:مردم خیراندیشان همواره دراین امر همراهی خوبی دارند که با خرید غذاهای بومی ومحلی هزینه آن صرف موسسه خیریه می شود که به این نوع کمکی به خانواده های بی بضاعت و بی سرپرست شهرستان شده است.
 
 
وی بابیان مشارکت ۸۰ درصدی مردم در موسسه خیریه گفت:از روزی که موسسه خیریه ناجیان سبز اندیش مهرویان در هندیجان تاسیس شده مردم شهرستان مشارکت خوبی داشته اند که در این راستا برنامه های متنوع فرهنگی و هنری با کیفیت خوبی با هماهنگی و برنامه ریزی به مناسب مراسمات اهل بیت (ع)برگزار می شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها